شهردار تبریز با بیان این‌که بیش از ۶۰ پروژه‌ شهرداری در سطح شهر اجرا می‌شود، گفت: با تحقق این پروژه‌ها علاوه بر تامین رفاه و راحتی مردم اشتغالزایی زیادی برای افراد نیز ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، شهین باهرشهردار تبریز در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی شش پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز،گفت: طبق برنامه،  پروژه‌های شهرداری تبریز از سوی اعضای شورای شهر تبریز و نمایندگان مجلس مورد بازدید قرار می‌گیرد که تعدادی از این پروژه‌ها تجاری، خدماتی و زیست محیطی است.

او افزود: در برخی از پروژه‌ها با دستگاه‌های دولتی و اداری به مشکل برخورد کرده و یا برخی از منابع دولتی پرداخت نمی‌شود که لازم است نمایندگان عزیز پیگیر این مسائل باشند.

شهین باهر با اشاره به بازدید امروز از چند پروژه‌ی عمرانی و خدماتی شهرداری، گفت: امروز از پروژه‌ی عتیق، تعریض جاده‌ی آناخاتون، دفع پسماند، مسیر دسترسی دوم عون بن علی، کانال دفع آب‌های سطحی انقلاب و طرح تقاطع غیرهمسطح اتوبان ولایت بازدید کردیم.

او افزود: سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن، تمامی‌پروژه‌های شهری را به اتمام رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

شهردار تبریز با بیان این‌که حضور نمایندگان مجلس در بازدید از پروژه‌های شهری باعث می‌شود از وضعیت و فعالیت‌های مجموعه‌ی شهرداری آگاه شوند، گفت: از نزدیک مشکلات پروژه‌ها را به نمایندگان توضیح می‌دهیم و این امر به پیگیری مسائل از هیئت دولت و وزارتخانه‌ها کمک می‌کند؛ برهمین اساس نمایندگان می‌توانند، سهم شهرمان را از دولت دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.