اسنپ دکتر ارائه ‌دهنده خدمات پزشکی به صورت آنلاین است که در آن می‌توان از یک پزشک متخصص، و مشاور آنلاین تمامی سوالات پزشکی خود را پرسید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با پیشرفت تکنولوژی، گسترش فضای اینترنت و دسترسی همگانی به اینترنتی؛ دیگر نیازی نیست که شما برای سوالات خود از خانه خارج شوید. امروزه با داشتن یک تلفن همراه هوشمند و یا رایانه و اینترنت می‌توان به اطلاعات زیادی در هر زمینه‌ای دسترسی داشت. اسنپ دکتر؛ نیز ارائه‌دهنده خدمات پزشکی است. که در آن می‌توان با یک پزشک متخصص، و مشاور آنلاین با  او تمامی سوالات پزشکی خود را پرسید. ما قصد داریم در این مطلب شما را با پزشک آنلاین آشنا کنیم.

 

اسنپ دکتر چیست؟

اسنپ دکتر، خدمتی ارائه شده برای شما عزیزان است که بتوانید به راحتی با یک پزشک متخصص به صورت آنلاین ارتباط بگیرید. و از اطلاعات او بهره‌مند شوید. در اسنپ دکتر ‌می‌توانید با همه متخصصان و حتی روانشناسان مختلف صحبت کنید. کافی است موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و با یک مشاوره بدون اتلاف وقت و بیرون رفتن از خانه صحبت کنید. اگر شما در مرحله‌ای از زندگی قرار گرفته‌اید که فکر ‌می‌کنید نیاز به صحبت کردن با یک فرد آگاه در مورد مسائل و مشکلات خود هستید می‌توانید با مشاوران و روانپزشکان مجموعه اسنپ دکتر صحبت کنید. مشاوره در زمینه: تحصیلی، زناشویی، سالمندان، فرزندپروری و...

با اسنپ دکتر، یک دکتر همراه داشته باشید.

اسنپ دکتر چیست؟

معرفی داروها در اسنپ دکتر:

علاوه بر ارتباط آنلاین با پزشکان شما می‌توانید، از اطلاعات به روز موجود در وبلاگ‌های این سایت استفاده کنید. اطلاعاتی درباره انواع داروها و اطلاع در مورد آمدن یک داروی موثر و جدید، در هر زمینه‌ای کسب کنید و حتی اگر با دارویی جدید مواجه شدید می‌توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات درست و دقیقی درباره نحوه مصرف و همچنین تاثیرات این دارو کسب کنید.

 

دسترسی در هر زمان و هر مکان به متخصص مورد نظر:

یکی از خصوصیات پزشک آنلاین، که گاهی از آن به عنوان دکتر اینترنتی نیز یاد می‌شود، در دسترس بودن در هر زمان و مکان است. یعنی شما در هر ساعت از شبانه روز که در مورد سوالات پزشکی خود دچار نگرانی شدید می‌توانید با پزشک آنلاین ارتباط بگیرید و سوالات خود را از او بپرسید. این پزشکان همه دارای تخصص در زمینه مورد نظر شما هستند، پس با خیال راحت از پاسخ صحیح آنها می‌توانید از پاسخ سوالات خود را به راحتی و بدون خروج از منزل دریافت کنید.

 

اطلاعات به روز اسنپ دکتر:

شما شاید برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود به سایت‌ها سر بزنید و از مطالب موجود در سایت‌ها استفاده کنید. اما گاهی ممکن است مطالب گذاشته شده در سایتی به روز رسانی نشده باشد. با توجه به پیشرفت و اضافه شدن اطلاعات پزشکی که هر روز در دنیای پزشکی منتشر می‌شود، وقتی شما با پزشک آنلاین ارتباط برقرار می‌کنید ‌می‌توانید از به روز بودن اطلاعات داده شده، مطمئن باشید و بدانید که این اطلاعات از یک پزشک متخصص است و نه هر فرد دیگری.

 

مشاوره آنلاین با پزشک متخصص و متعهد:

شما در اسنپ دکتر با پزشکانی به صورت آنلاین مشاوره می‌کنید، که می‌توانید از صحیح بودن اطلاعات و مدارک و رزومه آنها مطمئن باشید. و می‌توانید با سر زدن به اینترنت و جستجوی نام دکتر از سابقه کاری او مطلع شوید و بدانید که شما با یک پزشک متعهد و متخصص مشاوره می‌کنید نه افراد سودجو که فقط به قصد سواستفاده در فضای مجازی را دارند.

 

حفظ حریم شخصی:

گاهی افراد از احتمال اینکه اطلاعات شخصی آنها در فضای مجازی پخش شود از اعتماد به دکترها و مشاوره‌های اینترنتی ترس دارند. با توجه به سایت طراحی شده اسنپ دکتر می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌کس به جز شما و پزشک مورد نظر از اطلاعات شما با خبر نیست و پزشک آنلاین نیز مانند پزشکان حضوری محرم رازهای مراجعه‌کنندگان خود هستند. در واقع پزشکان آنلاین نیز دارای مطب حضوری و حقیقی نیز می‌باشند اما برای سهولت دسترسی به تمامی بیماران در هر کجای کشور بخشی از زمان خود را اختصاص به سوالات شما در فضای مجازی داده اند.

 

با اپلیکیشن اسنپ دکتر خیال خود را از سوالات پزشکی و دارویی خود راحت کنید.

اسنپ دکتر چیست؟

مشاوره 24 ساعته با پزشک آنلاین:

پزشک آنلاین، پزشکی قابل دسترس در هر ساعت از شبانه روز و از هر کجای کشور است. در گذشته افراد برای مراجعه به دکتر مورد نظر خود که در شهر دیگری بود، باید مسافتی را طی می‌کردند و زمان زیادی برای ملاقات و مشاوره با او صرف می‌کردند. اما امروزه می‌توان بدون محدودیت مکانی و زمانی با هر پزشکی در هر کجای کشور ارتباط برقرار کرد و مشکلات خود را با او در میان گذاشت.

 

نصب و استفاده از اسنپ دکتر:

شما برای نصب و به روز رسانی کردن اسنپ دکتر نیازی به پرداخت هزینه ندارید و فقط باید برای حق مشاوره با پزشکان و روانشناسان هزینه پرداخت نمایید.

در این اپلیکیشن شما با زدن دکمه تماس با دکتر، با شما از طرف اسنپ دکتر تماس گرفته می‌شود. و شما هیچ هزینه‌ای بابت برقراری تماس با پزشک مورد نظر خود پرداخت نمی‌کنید.

 

نتیجه:

 اگر شما در طی روز با سوالات پزشکی و دارویی زیادی مواجه می‌شوید و یا علاقه به اطلاعات دارویی دارید و یا کودک بیمار و  یک فرد سالمند که نیاز به مراقبت‌های پزشکی زیاد دارد در خانه دارید و شما برای این افراد نیاز به اطلاعات پزشکی زیادی هستید. می‌توانید به سایت اسنپ دکتر سری بزنید و با نصب اپلیکیشن اسنپ دکتر، با پزشکان آنلاین این سایت ارتباط بگیرید. امروزه با گسترش فضای مجازی در کنار زندگی حقیقی می‌توان از این فضا برای راحتی زندگی خود و عزیزانمان استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، اسنپ دکتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار