فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در اجرای طرح سلامت شهروندان و برای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا، طرح بازدید از صنوف در این شهرستان به مرحله اجرا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: به منظور اجرای طرح مشترک با اداره بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه، به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از تعدادی واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: در اجرای این طرح از یک هزار و ۵۲۰ واحد صنفی که با شهروندان ارتباط مستقیم داشته اند بازدید شد که در مجموع برای ۲۹۶ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات اخطاریه پلمب صادر و ۷۸ واحد متخلف نیز به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و قوانین و مقررات بهداشتی اماکن عمومی، با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع ویروس کرونا از خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.