سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: در صورت مهیا شدن امکانات مورد نیاز و تداوم تمرینات، کسب مدال در المپیک دور از انتظار نیست.

/////هاشمی: ملی پوشان تیراندازی توانایی کسب مقام در المپیک را دارندالهام هاشمی سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند تمرینات ملی پوشان اظهار کرد: از اواسط اسفند ماه سال گذشته تا اواخر اردیبهشت سال جاری تمرینات تیراندازان تیم ملی در منزل با شبیه ساز تیراندازی و به صورت همزمان و آنلاین برگزار می‌شد. مرتب تمریناتشان را  زیر نظر داشتم و عملکردشان را بررسی می‌کردم.

او افزود: از خردادماه نیز تیراندازانی که خارج از تهران بودند در سالن‌های تیراندازی استان‌ها و تیراندازان ساکن تهران در سالن ۸۰ مجموعه آزادی تمرین می‌کردند و نهایتا از نیمه تیرماه با حضور تیراندازان تیم ملی تمرینات را در سالن‌های فدراسیون تیراندازی به مدت سه هفته برگزار کردیم. قرار است بعد از یک هفته استراحت چنانچه شرایط اجازه دهد دور دوم تمرینات را آغاز کنیم.

هاشمی گفت: سه هفته  نیز  در مجموعه ورزشی آزادی تمرین داشتیم که خوشبختانه تمرین واقعی بود و توانستیم یک سری تمرینات رقابتی هم داشته باشیم، اما مانند سال‌های قبل به صورت اردو نبود و فقط صبح تا ظهر تمرین داشتیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ با اشاره تمرینات مداوم تیراندازان در زمان تعطیلی اردو‌ها ادامه داد: باتوجه به اینکه تمرینات ملی پوشان تیراندازی قطع نشده بود، بازیکنان افت قابل ملاحظه‌ای نداشتند، اما به هرحال، چون در منزل فقط تمرین خشک داشتند یک مدت زمان لازم است تا دوباره به شرایط ایده آل نزدیک شوند.

او درباره زمان مورد نیاز برای برای برگزاری اردو تصریح کرد: هر چه بیشتر اردو برگزار شود بهتر است. اگر بخواهیم برای حضور موفق در المپیک آماده شویم نباید تمریناتمان به صورت بلندمدت قطع شود.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تفنگ درپایان گفت: در صورتی که شرایط و امکانات فراهم باشد و ملی پوشان بتوانند تمرین خوبی داشته باشند قطعا توانایی کسب مقام در المپیک را دارند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار