رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آبادان گفت: اگر در ابتدا از راهنمایی و رانندگی شهرستان آبادان در خصوص نصب تابلوهای تبلیغاتی استعلام می‌شد، قطعا مجوزی در این خصوص داده نمی‌شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ رضا اشیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آبادان امروز ، درخصوص وضعیت استعلام پروژه اخیر شهرداری که منجر به وفور تابلوهای تبلیغاتی در هسته مرکزی شهر آبادان شده است، گفت: در جانمایی این تابلوهای تبلیغاتی و در نقاطی همچون چهار راه کلیسا و بلوار شهید منتظری استعلامی از سوی راهور صورت نگرفته است.

او افزود: در همین راستا مکاتباتی با شهرداری آبادان مبنی بر انتقال مکان این تابلوها صورت گرفته چرا که از نظر راهور، موقعیت مکانی این تابلوها تمرکز راننده را منحرف و موجب بروز حادثه خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آبادان یادآور شد: اگر در ابتدا از راهنمایی و رانندگی شهرستان آبادان استعلام می‌شد، قطعا مجوزی در این خصوص داده نمی‌شد.

اشیری گفت: البته این تابلوها متحرک تعبیه شده و با تصور اینکه امکان انتقال مکان آن وجود داشته باشد، این تابلوها در این نقاط قرار داده شده‌اند و راهور آبادان پیگیر جمع‌آوری این تابلوها خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.