کولر پوشیدنی سونی، یک گجت برای روز‌های گرم تابستان

جدیدترین گجت پوشیدنی سونی با پایین نگه داشتن دمای بدن، روز‌های گرم تابستان را به بهترین روز‌ها تبدیل می‌کند.

کولر پوشیدنی سونی، یک گجت برای روز‌های گرم تابستانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خیلی از ما زمانی که فصل تابستان از راه می‌رسد، فعالیت بیرون از منزل خود را افزایش می‌دهیم، اما گرمای هوا بسیار آزار دهنده است. همین مسئله باعث می‌شود که دلمان بخواهد به خانه برگردیم و فقط جلوی باد کولر بنشینیم. گرمای طاقت‌فرسا تابستان آن باعث شده است که شرکت سونی به فکر ساختن گجت پوشیدنی Reon Pocket بیفتد.


بیشتر بخوانید


شرکت سونی اولین بار ساعت‌های هوشمندی را ساخته بود که به عنوان یک ریموت کنترل مورد استفاده قرار می‌گرفت و ساعت‌های هوشمندی که کار‌های زیاد دیگری را انجام می‌دادند. اکنون، این شرکت توانسته است Reon Pocket را تولید کند که تنها می‌توان آن را یک کولر پوشیدنی نامید.

کولر Reon Pocket چه دستگاهی است؟

گجت Reon Pocket یک دستگاه خیلی کوچک به اندازه کف دست است که از پلاستیک ساخته شده است. این دستگاه با USB-C شارژ شده و از طریق بلوتوث به گوشی اندرویدی یا iOS متصل می‌شود. یک پد سیلیکونی پشت این گجت قرار دارد که می‌توانید آن را روی پوست خود فشار دهید و Reon Pocket با استفاده از اثر پلتیر بدن را خنک یا گرم می‌کند. کسانی که این دستگاه را خریداری می‌کنند، می‌توانند آن را در دست خود نگه دارند، ولی برای بهره‌مندی بهتر از آن می‌توان یک زیرپوش سونی را هم تهیه کرد که پشت آن یک جیب برای این دستگاه وجود دارد.

کولر پوشیدنی سونی، یک گجت برای روز‌های گرم تابستان

گجت Reon Pcket سونی بیشتر برای کسانی مناسب است که در طول روز مجبورند مسافتی را برای رسیدن به محل کار خود بپیمایند. با این حال، هم می‌توانند آن را در طول تابستان به عنوان کولر و در زمستان به عنوان بخاری مورد استفاده قرار دهند. گجت Reon Pocket در حال حاضر به صورت انحصاری در کشور ژاپن به فروش می‌رسد و قیمت آن ۱۲۲ دلار است. برای خرید زیرپوش این دستگاه هم باید ۱۷ دلار پرداخت کرد.

گجت Reon Pocket دارای اپلیکیشن است

کولر پوشیدنی سونی، یک گجت برای روز‌های گرم تابستان

گفتنی است؛ گجت Reon Pocket دارای یک اپلیکیشن است که با دستگاه‌های اندروید و iOS هماهنگ شده و دستگاه با استفاده از آن کنترل می‌شود. این اپلیکیشن به زبان انگلیسی هم کار می‌کند و کسانی که می‌خواهند، می‌توانند این دستگاه را از ژاپن خارج کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار