دبیر مطبوعاتی کارزار ترامپ در مصاحبه‌ای با جعلی دانستن نتایج نظرسنجی‌های انجام شده از سوی فاکس نیوز، با مجری این شبکه به مشاجره پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ام‌اس‌ان، روز جمعه «برایان کیلمید» مجری شبکه فاکس نیوز، با «هوگان گیدلی» دبیر مطبوعاتی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مصاحبه کرد و با او بر سر نظرسنجی‌های انتخاباتی این شبکه و «جعلی دانستن» آن‌ها از سوی گیدلی بحث کرد.

هفته گذشته نظرسنجی شبکه فاکس نیوز از پیشتازی جو بایدن، نامزد دموکرات و رقیب انتخاباتی ترامپ در انتخابات آتی سال جاری آمریکا خبر داد. بر اساس آمار اعلام شده، بایدن در میشیگان ۹ درصد و در پنسیلوانیا ۱۱ درصد از ترامپ جلوتر است.

روز جمعه گیدلی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: «به نظرسنجی‌هایی اشاره کردید که جعلی هستند. این‌ها نمونه آرای دموکرات‌ها را نشان می‌دهند.»

مجری فاکس نیوز نیز در پاسخ به او گفت: «من مردمی که این نظرسنجی‌ها را انجام می‌دهند، می‌شناسم. آن‌ها کار‌های تقلبی و جعلی نمی‌کنند و کارشان را به بهترین نحو انجام می‌دهند. البته ممکن است (نتایج) دقیق نباشد.»

دبیر مطبوعاتی ترامپ در پاسخ به این واکنش او گفت: «مردم بهترین کار را انجام می‌دهند؛ اما دقت در درستی این آمار نقش اساسی دارد.»

کیلمید نیز در پاسخ به او با اشاره به نظرسنجی‌ها گفت: «من ادعا نمی‌کنم مردم نوستراداموس هستند که پیش‌بینی درست انجام دهند؛ بنابراین از آمار ما به عنوان جعلی یاد نکنید.»

دونالد ترامپ خود پیش از این بار‌ها به مشاجره برای نتایج نظرسنجی‌های مختلف و به طور خاص آمار مطرح شده از سوی فاکس نیوز پرداخته است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار