سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بدون هواداران مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل می‌خوریم، زیرا جنگ نابرابر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: جا دارد قهرمانی پرسپولیس را به هواداران و مجموعه پرسپولیس تبریک بگویم، زیرا قهرمانی خوبی به دست آوردند. از هواداران خودمان هم تشکر می‌کنم که با وجود ممنوعیت ورود به ورزشگاه، اطراف ورزشگاه حضور داشتند و با تشویق و حمایت به ما دلگرمی دادند. واقعا شرمنده آن‌ها شدیم.از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم.  

تارتار در ادامه گفت: بازی خوب شروع شد و ما بهتر از پرسپولیس بودیم، اما در یک حمله دروازه ما باز شد و روحیه بازیکنان از دست رفت  و سر در گم شدند. نیمه دوم را خوب شروع کردیم، اما باز هم گل خوردیم. یکی از گل‌ها را جبران کردیم و در ادامه فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم که به گل تبدیل نشد و از این بابت ناراحتیم. امیدوارم این باخت را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره باخت تیمش پس از چند هفته گفت: جو ورزشگاه تاثیرگذار است و یکی از دلایل آمدن من به نفت هواداران این تیم بودند که کار را برای حریفان سخت می‌کنند و همه تیم‌ها با ترس و لرز به ورزشگاه شهید بهنام محمدی می‌آیند. وقتی هواداران در ورزشگاه نیستند، مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل می‌خوریم، زیرا جنگ نابرابر است و این که  در یک زمین بی طرف با یک تیم قوی رقابت کنید، کار دشواری است. به هر حال همیشه شرایط همین طور است، یک تیم مظلوم و محروم و دیگری شرایطش مناسب است. متاسفانه امروز باختیم و شرمنده هوادارانمان شدیم.

او در خصوص عملکرد تیم داوری در این دیدار گفت: داوری مشکلی نداشت و به اعتقاد من مهدوی قضاوت خوبی انجام داد. آن صحنه گل دوم پرسپولیس مشکوک به آفساید بود، اما مدافع خودمان هم اشتباه کرد. در مجموع قضاوت داوران خوب بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.