زننده سوپر گل نساجی مازندران به استقلال درباره وضعیت خود و اتفاقات رخ داده در آن بازی توضیحاتی ارائه کرد.

محمد میری بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سوپر گلی که از نیمه زمین به استقلال زد، اظهار کرد: خدا را شکر  توپ خیلی خوب روی پای من چسبید و به طور دقیق وارد دروازه استقلال شد. به هر حال من یک هفته تمرین داشتم و شرایطم برای این بازی مساعد بود و در نهایت توانستم گل زیبایی به ثمر برسانم. همچنین این گل تصادفی نبود و تمرینات زیاد و سخت در زدن این گل موثر بود.  

میری درباره مصدومیتش بعد از زدن گل زیبا به استقلال گفت: به نظرم همه به این گل خیره شده بودند و بعد از آن دچار مصدومیت شدم و به بیمارستان انتقال یافتم. وریا غفوری بازیکن استقلال در یک صحنه بازی قصد داشت توپ را به علی کریمی پاس بدهد که من به سمت توپ رفتم تا پاس ارسالی را قطع کنم که کریمی روی ارتفاع بلند شارژم کرد که محکم به زمین خوردم. البته بعد از گرفتن ام آر آی و عکس مشخص شد که هیچ مشکلی ندارم و فقط کوفتگی دارم. به هر حال من هنوز درد دارم و  پزشکان ۲ روز استراحت مطلق تجویز کردند تا وضعیتم بهتر شود.  

استقلالی ها از تساوی بدست آمده باید خوشحال باشند 

بازیکن نساجی مازندران درباره تساوی برای استقلال گفت: کادرفنی آنالیز خوبی از بازی‌های استقلال کرده بود و روی نقاط ضعف و قوت این تیم در تمرینات کار کردیم. داور گل دوم تیم ما را آفساید گرفت در صورتی که این گل سالم بود. همچنین ما موقعیت‌های ۸۰، ۹۰ درصدی گل داشتیم، اما با بدشانسی نتوانستیم گل بزنیم. استقلالی‌ها باید خوشحال باشند که موقعیت‌های تک به تک ما گل نشد و یک تساوی بدست آوردند.  

میری درباره عملکرد داور بازی با استقلال بیان کرد: داور بازی خیلی خوش برخورد بود، اما اشتباهاتی در این بازی داشت و از قصد این کار را نکرد.  

میری: گلم به استقلال تصادفی نبود/ پیشنهاد‌های خوب را به خاطر نساجی قبول نکردم

ما برای هر تیمی می توانیم دردسر ساز شویم 

او درباره عملکرد تیم نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ما با حضور حدادیان و امیری بهتر شده است. به هر حال ما بازی خوبی ارائه می‌دهیم، اما نتیجه لازم را نمی‌گیریم. البته از زمانی که فکری هدایت تیم را برعهده گرفت روی نقاط ضعف تیم  به طور کامل کار کرد و ما برای هر تیمی دردسر ساز می شویم. 

میری درباره وضعیت قراردادش  بیان کرد: امسال قراردادم با تیم نساجی مازندران به پایان می‌رسد، اما در حال حاضر تمرکزم روی بازی‌های باقی مانده لیگ برتر است و بعد از آن درباره قراردادم تصمیم می‌گیرم.  

پیشنهادات خوبی از تیم های بالای جدول داشتم 

بازیکن نساجی مازندران درباره پیشنهاد از تیم‌های دیگر گفت: بله در نیم فصل پیشنهادات خوبی از تیم‌های بالای جدول داشتم، اما در آن مقطع زمانی تیم نساجی مازندران شرایط خوبی نداشت و در این تیم ماندم تا کمک کنم.  

او درباره اینکه به بازی با فولاد می‌رسد، بیان کرد: مشخص نیست که به این بازی برسم، چرا که هنوز درد دارم و باید ببینم که وضعیت جسمانی ام اجازه می‌دهد که تیم نساجی را در بازی با فولاد همراهی کنم یا نه!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سوباسا تویی اوزارا اداتو در میاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نه بابا تو روزی سه 4تا از این گلها میزنی اصلا تصادفی نبود
آخرین اخبار