پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

پزشک نساجی مازندران: وضعیت مصدومیت میری رو به بهبودی استمصطفی اکبری پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت مصدومیت محمد میری، زننده سوپر گل  بازی نساجی برابر استقلال اظهار کرد: این بازیکن از ناحیه راست کمر و لگن دچار آسیب دیدگی شده بود که  بعد از گرفتن عکس و ام آر آی مشخص شد که شکستگی و دررفتگی ندارد و دچار کوفتگی شده است. میری تا ظهر امروز درد داشت اما وضعیتش با خوردن دارو خوب شده است.  

پزشک نساجی مازندران درباره اینکه میری به بازی با فولاد می رسد، گفت: به هر حال همه سعی خود را می کنیم که این بازیکن را به بازی با فولاد برسانیم و وضعیت او رو به بهبودی است. 

اکبری درباره وضعیت مصدومیت علی شجاعی بیان کرد: این بازیکن از ناحیه مچ پا کشیدگی دارد و قوزک پایش ضربه خورده است، به همین علت امروز به او استراحت دادیم. همچنین درمان های اولیه را برای شجاعی انجام دادیم و در مراحل بعدی مدت استراحت این بازیکن را اعلام می کنیم. به هر حال او یک هفته دیگر بهبودی خود را بدست می آورد. 

او درباره وضعیت سایر مصدومان نساجی مازندران گفت: چند بازیکن مصدوم ما ریکاوری می کنند تا به بازی های باقی مانده لیگ نوزدهم برسند. با توجه به فشردگی مسابقات سعی می کنیم که مشکلی برای بازیکنان از لحاظ جسمانی به وجود نیاید و بتوانند بازی کنند. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار