مدیرعامل باشگاه مس کرمان در رابطه با مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود محمودی نیا، مدیرعامل باشگاه مس کرمان اظهار داشت: با توجه به این که تاکنون صحبت‌های زیادی درباره حضور نیافتن تیم‌های داماش گیلان و علم و ادب تبریز برابر تیم ما مطرح شده، حق مردم شریف کرمان را در این دانستیم که درباره این موضوع روشنگری کنیم. یکی از باشگاه‌هایی که واقعا ناراحت شد  چرا این ۲ تیم به کرمان نیامدند، تیم ما بود. همان مقطع با برخی از دوستان صحیت کردم و گفتم ما کارمان را به صورت حرفه‌ای پیش می‌بریم و اگر یک هفته بازی نکنیم از شرایط مسابقه دور می‌شویم و باید حریف تدارکاتی پیدا کنیم. نتایج تیم‌هایی که برابر ما حاضر نشدند را قبل و پس از بازی با ما نگاه کنید.

او در ادامه گفت: ما آماده بودیم که بازی خوبی انجام دهیم. برای باشگاه علم و ادب احترام خاصی قائلم، اما ما می‌توانستیم در آن بازی با تفاضل گل بیشتری به پیروزی برسیم؛ بنابراین مس کرمان دنبال این مسائل نیست و ما تا آخرین لحظه خواستار حضور تیم‌ها در کرمان بودیم. از کسانی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند خواهش می‌کنم بازی‌های ما را دنبال کنند و روند حرفه‌ای و اصولی مس را ببینند و به فکر باشگاه خودشان باشند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: از دوستان می‌خواهم به فکر برطرف کردن مشکلاتی باشند که  نه تنها مس کرمان، بلکه بقیه تیم‌ها نیز در آن شهر داشتند. امیدوارم این تیم‌ها رو به فوتبال حرفه‌ای بیاورند و تفکر حرفه‌ای داشته باشند و مسائلی را مطرح نکنند که همه می‌دانند مس کرمان دنبال آن نیست.

محمودی نیا افزود: فوتبال حرفه‌ای است. اگر می‌بینید  باشگاه‌هایی مانند مس کرمان و مس رفسنجان بالای جدول حضور دارند دلیلش فقط پول نیست. شاید برخی باشگاه‌ها منابع مالی بیشتری داشته باشند و بازیکنان گران تری جذب کرده باشند، اما فوتبال به یک برنامه حرفه‌ای و مهم‌تر از همه، حمایت و هدایت مدیران بالا دستی نیاز دارد. مدیران باعث شدند  ما کارمان را به درستی انجام دهیم و بدون ریخت و پاش از منابعمان بهترین بهره  را ببریم.   کسانی که از شرایط باشگاه‌ها اطلاع ندارند، بهتر است هر چیزی را مطرح نکنند.   

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار