امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اقامه نماز جمعه است گفت: نماز جمعه، سنگری برای روشنگری و وحدت بین آحاد مسلمانان جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در خطبه‌های ابن هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهارداشت: یکی از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی همین اقامه نماز‌های جمعه در سراسر کشور است که همه باید قدر آن را بدانیم و در تقویت آن کوشا باشیم.

او به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و افزود: در این عملیات ضربه‌ای فراموش نشدنی به منافقان که دستشان به خون هزاران انسان بی‌گناه آلوده بود وارد شد.

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه مردم وفادار ایران اسلامی هیچ‌گاه جنایات منافقان را فراموش نمی‌کنند، گفت: عملیات مرصاد با هدایت سازمان مجاهدین خلق در سال ۱۳۶۷ علیه ایران اسلامی شکل گرفت که در نهایت، سربازان دلاور ارتش و سپاه بر منافقان پیروز شدند.

او به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: آمریکایی‌ها بدانند که ایران اسلامی انتقام خون سپهبد شهید سلیمانی را خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار