محسن گروسی می‌گوید پیشکسوتان و هواداران باید کنار مجیدی باشند و از او حمایت کنند چرا که در وضعیت فعلی فقط او می‌تواند به استقلال کمک کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن گروسی درباره نتایج نه چندان مناسب استقلال در پساکرونا گفت: موقعی که تیمی ۴، ۵ ماه تمرین نمی‌کند و تیم به طور کامل در اختیار سرمربی نیست این قبیل مسائل عجیب نیست. در حال حاضر شرایط مناسب نیست و بازی‌ها فاقد هیجان است و کمتر می‌بینیم یک مسابقه از نظر فنی دارای جذابیت باشد. از طرفی استقلال با برخی مشکلات از قبیل مصدومیت بازیکنانش مواجه است.

او درباره کاهش شانس استقلال برای کسب سهمیه آسیا با ادامه این روند اظهار کرد: استقلال هنوز چیزی را از دست نداده است. اگر بازی عقب افتاده خود مقابل پارس جنوبی را ببرد، ۴۵ امتیازی می‌شود و با تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود می‌کند. رسیدن به سهمیه آسیا دور از دسترس نیست.

بازیکن سال‌های دور استقلال یادآور شد: در این وضعیت فقط پیروزی مهم است. نباید دنبال بازی زیبا و موقعیت‌های پرشمار در بازی‌ها باشیم. در وضعیت کنونی استقلال باید فقط روی بردن تمرکز کند.


بیشتربخوانید


گروسی در واکنش به ناکامی این تیم در کسب نتیجه و ارائه بازی زیبا گفت: متاسفانه استقلال نوسان دارد. استقلال توان لازم برای بردن بازی‌های خودش را دارد و می‌تواند سهمیه آسیا را هم بگیرد. فقط باید تمرکز کند. البته مشکلاتی هم در زمینه مصدومیت بازیکنان وجود دارد که دست کادر فنی را خالی کرده است، ولی باز هم قادر به بردن رقبای خود است.

این کارشناس فوتبال درباره افزایش انتقاد‌ها از فرهاد مجیدی به علت روند سینوسی استقلال گفت: اگر کاری کردیم، باید تا آخر انجام دهیم. وقتی فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده ایم، باید از او حمایت کنیم. پیشکسوتان و هواداران باید کنار مجیدی باشند. اگر روزی خود مجیدی اعلام کرد از دستش کاری بر نمی‌آید، آن وقت باید به سراغ مربی دیگری برویم.

گروسی تاکید کرد: در این برهه زمانی کسی جز مجیدی نمی‌تواند به تیم کمک کند. خوب یا بد او سرمربی تیم شده و باید تیم را سرپا نگه دارد و در بازی‌های پیش رو نتایجی بگیرد که سهمیه آسیا را به دست آوریم. او جوان است و تجربه کامل را ندارد، اما هر چه جلوتر برود، با توجه به انگیزه خود می‌تواند به استقلال کمک کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار