فرماندار ابرکوه گفت: علی رغم وجود مسائل و مشکلات مختلف در جامعه، باید از تمامی ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار به منظور جلوگیری از بیکاری جوانان استفاده کرد.

اشتغال جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه گفت: با توجه به اینکه تعدادی از صنوف و کارگاه‌های تولیدی و خدماتی در ایام کرونا به دلیل افزایش قیمت کالا‌ها و مواد اولیه و کاهش فروش آسیب جدی دیدند، دولت برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلاتی را در نظر گرفته است و این یک فرصت برای حمایت و تقویت اشتغال در شهرستان است که باید به صورت جدی رسیدگی شود.

کاظمی نسب با اشاره به گلایه مندی برخی مردم از نحوه پرداخت تسهیلات مربوط به کرونا، اظهار داشت: بانک‌ها نقش بسیار مهم و اثرگذاری در ارائه تسهیلات مورد نیاز به مردم را دارند و البته بانک‌هایی که مصوبه و دستور العمل را رعایت نمی‌کنند باید با آن‌ها برخورد شود.

فرماندار ابرکوه به تحریمات ظالمانه دشمنان و بحران کرونا که مشکلات زیادی را بر جامعه و مردم وارد کرده است اشاره کرد و گفت: علی رغم وجود مسائل و مشکلات مختلف در جامعه، باید از تمامی ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار به منظور جلوگیری از بیکاری جوانان استفاده کرد.

فرماندار با اشاره به آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی، تصریح کرد: وضعیت اشتغال شهرستان ابرکوه از پاسال تا کنون بسیار خوب بوده است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای ایجاد اشتغال در شهرستان بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار