امام جمعه بافق گفت: بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نماز جمعه در کشور در بافق اجرا می‌شود.

جلسه بزرگداشت سالروز اقامه نماز جمعه در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در جلسه بزرگداشت سالروز اقامه نماز جمعه در کشور، گفت: با همکاری نهاد‌ها و گروه‌های فرهنگی بیش از ۲۰ برنامه برای گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نماز جمعه در کشور در بافق اجرا می‌شود.

او افزود: مشارت‌های اجتماعی و مذهبی، بصیرت دینی و اعتقادی مردم را ارتقا می‌بخشد و جامعه را به سمت کمال و توسعه سوق می‌دهد.

امام جمعه بافق ادامه داد: باید فضای نماز جمعه متناسب با هجمه‌های دشمنان انقلاب و نظام و متفاوت با اوایل انقلاب ترسیم و با برنامه ریزی بهتر اهداف عالی گام دوم انقلاب تبیین شود.

امام جمعه بافق تصریح کرد: نماز جمعه بزرگترین همایش سیاسی، اجتماعی و مذهبی کشور در طول تاریخ انقلاب است و باید منشا خیر و برکات برای مردم باشد.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین به تشریح برنامه‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که به ستاد‌های استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است پرداخت و گفت: برنامه‌های ابلاغی در شرایط کرونا و متناسب با این شرایط اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سلیمانی بیان داشت: میز خدمت، رفع مشکلات مردم، نشست با جوانان، تجلیل از کادر درمان، غبار روبی مزار ائمه فقید شهرستان و ... از مهمترین این برنامه‌ها است که با همکاری نهاد‌های فرهنگی و ادارات شهرستان اجرا و مستند سازی می‌شود.

پنجم مرداد سالگرد برپایی اولین نمازجمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار