حمیدرضا کشاورزیان گفت: ۲۰ سری جهیزیه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به نوعروسان نیازمند دامغان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا کشاورزیان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دامغان گفت: ۲۰ مجموعه جهیزیه برای توزیع بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان شامل چهار قلم کالای اساسی و دارای ارزش ۷۰ میلیون ریال توزیع شد.

او با بیان اینکه با توجه به قرار داشتن در سال جهش تولید و تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی، تمامی کالا‌های موجود در این اقلام ارسالی از اجناس ایرانی است افزود: یخچال، گاز، فرش و ماشین لباسشویی، از جمله کالا‌های موجود در جهیزیه‌های ارسالی است.

کشاورزیان اظهار داشت: از تعداد ۲۰ جهیزیه ارسالی، ۱۰ سری جهیزیه در بخش امیرآباد و ۱۰ سری در شهر دامغان توزیع شد که جامعه هدف این نوعروسان نیازمند از طرف کمیته امداد و مراکز نیکوکاری معرفی شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان بیان کرد: هزینه این جهیزیه‌ها از طریق اعتبارات کمیته امداد و کمک خیران و مراکز نیکوکاری تامین اعتبار شد.

او گفت: تامین کمک هزینه جهیزیه به زوج‌های نیازمند یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است که با هدف اجرای سنت پسندیده ازدواج و توسعه فرهنگ ازدواج آسان انجام می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار