استاندار خراسان شمالی گفت:کشور ایران با برنامه ریزی، تسلط، دانش و انسجام بین تمام اجزای حاکمیت در مقایسه با بسیاری از کشور‌های برخوردار جهان در بحث مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت:در خراسان شمالی  با انسجام عملی ،در هر بحرانی، موفق عمل کردیم هرچند نداشته‌های استان در حوزه‌های مختلف بسیار است و همچنان به قوت خود باقیست، اما با قدرت انسجام تمام مسئولان توانستیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

شجاعی با اشاره به اینکه سپاه با تولید و توزیع ماسک تمام روستاییان استان را از پک بهداشتی بهره‌مند کرد،افزود: اگر نیرو‌های انتظامی، بسیج، سپاه، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی را در کنار خود نداشتیم نمی‌توانستیم این بیماری کرونا را به خوبی مدیریت کنیم.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد:به رغم نداشته‌های بسیاری، مدیران استان در بحث مدیریت بیماری کرونا به گونه‌ای عمل کردند که گویا هر یک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هستند.

استانداری خراسان شمالی اظهار کرد:با همکاری بین دستگاهی و روحانیت نماز جمعه با رعایت پروتکل‌ها در مناطق مجاز برگزار و مناطق قرمز لغو شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.