مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، از برگزاری هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی،  از برگزاری انتخابات اتحادیه‌های قرآنی خبر داد و گفت: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور روز جمعه، سوم مردادماه با حضور اعضای مجامع دو اتحادیه قرآنی همزمان در سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.اظهار کرد: انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان‌ها سال ۹۷ برگزار شد و اکنون انتخابات اتحادیه کشوری آن برگزار می‌شود.

او بیان کرد: فرایند این انتخابات، ۳۸ نفر در استان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از موسسات استان به نامزد‌های هیئت مدیره اتحادیه کشوری رای می‌دهند.

او با اشاره به این‌که انتخابات به صورت کشوری برگزار می‌شود، افزود: مقدمات این موضوع فراهم شده و این انتخابات از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

او  ادامه داد: در صورت نیاز به وقت بیشتر با تصمیم و تصویب ستاد مرکزی این روند، یک ساعت دیگر افزایش پیدا خواهد کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی  گفت: تلاش‌ها برای تشکیل اتحادیه فراگیر از سوی دو دستگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است و امیدواریم در آینده با شکل‌گیری اتحادیه واحد، شاهد حضور تصمیم‌ساز و اثرگذار در نظام فرهنگی کشور باشیم.

محمدپور  افزود: دستگاه‌های ذیربط نیز به اتحادیه مؤسسات قرآنی اعتماد کنند و از ظرفیت و پتانسیل آن استفاده کرده و واگذاری حداکثری امور به اتحادیه را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار