تعرض دو جنگنده به هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه

دو جنگنده به هواپیمای مسافربری شرکت ماهان در آسمان سوریه تعرض کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اخبار واصله ساعاتی پیش یک هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه مورد تعرض دو جنگنده قرار گرفته است.

گفته می‌شود این هواپیمای ایرانی از تهران عازم بیروت، پایتخت لبنان بوده است.

شبکه المیادین در این باره اعلام کرد: به دلیل کاهش ارتفاع غافلگیرانه هواپیمای ایرانی، تعدادی از مسافران زخمی شدند.

در جزئیات اولیه گزارش المیادین آماده است که "جنگنده اسرائیلی به هواپیمای مسافربری ایران نزدیک شد تا پدافند هوایی سوریه آن را به اشتباه هدف قرار دهد."

یکی از مسافران هواپیما در گفت‌وگو با المیادین افزود: "یک جنگنده به شکل خطرناکی نزدیک هواپیمای ما شد. همین امر موجب شد، خلبان هواپیمای ایرانی به طور ناگهانی مجبور به کاهش ارتفاع شود که درپی آن تعدادی از مسافران زخمی شدند."

خبرنگار صداوسیما در لبنان: هواپیما به سلامت در فرودگاه بیروت به زمین نشست

اخبار ضد و نقیضی درباره ملیت این دو جنگنده در حال انتشار است.

یک منبع لبنانی در این باره اعلام کرد: جنگنده ای که به هواپیمای ایرانی نزدیک شد آمریکایی بوده است.

علی‌رغم گزارش نشریه صهیونیستی جروزالم که جنگنده متعرض به هواپیمای ایرانی اسراییلی بوده، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد "جنگنده ای که برای هواپیمای مسافربری ایران ایجاد مزاحمت کرده اسراییلی نبوده است.".

در همین راستا خبرگزاری مهر هم به نقل از "منابع آگاه در یکی از نهادهای رصد ترافیک هوایی" گزارش داد که" دو جنگنده امریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در اسمان سوریه متعرض شدند"

این منابع آگاه در تشریح این حادثه به خبرگزاری مهر گفته‌اند که : " ساعتی پیش یک فروند هواپیمای ماهان که از فرودگاه امام خمینی به مقصد بیروت در پرواز بود از سوی دو فروند جنگنده امریکایی که از یکی از پایگاه های نظامی این کشور در منطقه مدیترانه در اسمان سوریه در پرواز بودن به هواپیمای مسافری ماهان نزدیک شده که سبب شد تا خلبان ایرانی این هواپیما تصمیم به کاهش ارتفاع بگیرد.

در اثر این کاهش ارتفاع تعدادی از مسافران لبنانی به دلیل نبستن کمربند دچار مصدومیت شدند ولی مسافران ایرانی میان مصدومان نبودند.

هواپیمای مذکور پس از نشستن در فرودگاه بیروت سوختگیری کرده و مجدد در حال بازگشت به ایران است.

مشخص نیست که ایا به خلبان هواپیمایی ماهان از سوی این دو جنگنده هشدارهای فرود یا شلیک داده شده یا خیر که پس از برگشتن به فرودگاه امام خمینی و ارایه گزارش ها این موضوع روشن خواهد شد."

خبرگزاری سانا نیز به نقل از یک منبع در هواپیمایی سوریه اعلام کرد: "جنگنده‌ها متعلق به ائتلاف بین‌المللی (آمریکا) بوده و در اسمان منطقه التنف متعرض هواپیمای ایرانی شدند"

موسوی: ایران، آمریکا را مسئول حادثه احتمالی برای هواپیمای ماهان می‌داند

سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه در رابطه با حادثه امشب برای هواپیمای ماهان که عازم بیروت بود گفت: جزئیات این حادثه در دست بررسی است و پس از تکمیل اطلاعات اقدامات لازم سیاسی و حقوقی به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در عین حال در تماس مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل متحد با آنتونیو گوترش، دبیرکل آن سازمان صراحتا تاکید شده است چنانچه هر حادثه ای در مسیر برگشت برای این هواپیما اتفاق افتد جمهوری اسلامی ایران آمریکا را مسئول آن خواهد شناخت. این پیام همچنین به سفیر سوئیس در تهران نیز داده شده است.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد: ارتش آمریکا تاکنون از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده است. 

بیانیه سازمان هواپیمایی کشوری سوریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از دمشق، سازمان هواپیمایی کشوری سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنگنده‌های وابسته به ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا به شکل خطرناکی به یک هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان سوریه تعرض کردند.

به گفته سازمان هواپیمایی کشوری سوریه، تعرض به هواپیمای مسافربری ایرانی در آسمان منطقه مرزی تنف که در اشغال نیرو‌های آمریکایی قرار دارد، صورت گرفت.

در بیانیه یاد شده آمده است، در پی این حادثه، خلبان ایرانی به ناچار به سرعت ارتفاع پرواز هواپیما را کاهش داد و این امر موجب زخمی شدن چند تن از مسافران شد.

سازمان هواپیمایی کشوری سوریه بدون اشاره به توقف هواپیما در فرودگاه دمشق، خبر داد که هواپیمای مسافربری ایرانی پس از این حادثه به راه خود به طرف بیروت ادامه داد.

ائتلاف اشغالگر آمریکایی که در التنف مستقر است، مدعی مبارزه با تروریستهاست، اما در عمل به پشتیبانی آن‌ها وارد عمل می‌شود و موجب به هم زدن امنیت و ثبات در مناطق شرق سوریه می‌شود. پیش از این برخی منابع از اسرائیلی بودن این جنگنده‌ها خبر داده بودند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ب
۱۳:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
متاسفانه هیچ کشوری به اندازه ایران شهامت برخورد جدی با این نخاله ها رو نداره ،و هیچ کشوری غیر ایران حاضر نیستن عزم جدی بگیرن این نخاله های امریکا ،انگلیس و اون رژیم منحوس رو از منطقه خارج کنن ..البته افرادی خودی تو این وطن هستن که خیلی وقته لقمه حرام چشیدن از این نخاله ها طرفداری میکنن ..برای هر کشوری تعامل و همکاری با تمام کشورها خیلی مهمه و به نفع هست ولی به قیمت زور و نوکر و مستعمره بودن هرگز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کجای این حرفها منفی داشت
Iran (Islamic Republic of)
دستان
۲۲:۱۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
دوست من همانطور که دشمن بیگانه کشور شفاف و مشخص هست دشمن داخلی نیز مشخص هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کاش تو آمریکا شهر پورتلند به‌ دنیا مي اومدم هی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ایرانی های عزیز ، فقط بلدید راجع به اعدام نکنید ، هشتگ بزنید؟!! چرا راجع به این مسائل هشتگ نمی زنید؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
بهتره بگی سعودی های عزیز...چون کسایی که در راستای منفعت دشمن فتنه به پا میکنن ، ایرانی نیستن
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چون ماهان بسته بشه نصف مشكلات ايران حل ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مثل برجام که همه مشکلات را حل کرد حتما حرف شما هم درسته و با بستن ماهان نصف مشکلات حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نگران نباشید تلافی میشه. بزودی چندتا هواپیمای جنگنده آمریکایی توی خاک خود آمریکا بطور کاملا تصادفی سقوط می‌کنند. همین یکی دو ماه اخیر هم زر زیادی زده بودند یه هواپیمای اف ۱۶، یه اف ۲۲ و یه اف ۳۵ آمریکا سقوط کرد
Iran (Islamic Republic of)
حجت.ج
۰۰:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
این روش برای ارزیابی میزان حساسیت و ایجاد درگیری ذهنی برای طرف مقابل به منظور تحریک به اقدامات احتمالی است لذا انتظار میرود مقامات ایران با مدیریت عقلایی این بحران افرینی را مدیریت وپاسخ متناسب به منظور عدم تکرار را بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا بر خلاف تمام قوانین بین‌المللی رسما سوریه رو اشغال کرده. کار بجایی رسیده که ترامپ با خیال راحت در مصاحبه با فاکس نیوز می‌گفت نفت رو گرفتیم،‌ چاههای نفت دست ماست و وقتی گزارشگر می‌خواست ماسمالی کنه و به ترامپ گفت حالا نفت رو که نگرفتیم ترامپ جواب داد شاید گرفتیم شاید نه ولی نفت رو الان در دست داریم. نفت رو حفاظت کردیم. اونایی که باور نمی‌کنند آمریکاییها برای دزدی و غارت به منطقه اومدند برند مصاحبه چند ماه پیش ترامپ رو از آرشیو خود فاکس نیوز نگاه کنند. آمریکا می‌خواد کشور ما هم مثل سوریه و لیبی باشه تا با خیال راحت بتونند منابع کشور رو غارت و مردم رو قتل عام کنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
امضا کری رو ضامن میدونستین یادتونه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۰:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ما ملت امام حسینیم
هیهات مناالذله
Netherlands
سعید
۱۹:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خدااااا لعنت کنه آمریکا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کسایی ک منفی دادن اگ آمریکا مورد لعن قرارنگیرنه پس کی بگیره؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
دستان
۲۲:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
شاید اونایی که تو کشورن شاید اونا تو اولویتن اونایی که میگن دلار میره بالا قیمت میره بالا و میگن دلار بیاد پایین درست میشه و ما میبینم هیچ فرقی نکرد اول باید اونا نابود بشن دشمن بیگانه شفاف و مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دولت ترامپ زورش به مردمش نمی‌رسه به مردم ما حمله می‌کنه .آخه مردم ایران بنیان گزار مبارزه با بی عدالتی است. انشاالله بزودی شاهد فروپاشی آمریکا باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۴:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ای کاش هواپیما را تو آسمون زده بودن تا دل ما خنک میشد
ای کاش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اگر منظور هوابیمای جنگنده است عیبی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آب و هوای آلبانی چطوره؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حیف اسم ارش که رو توعه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شما منافقای پوشک پوش این آرزو رو به گور میبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اگ منظورت هواپیمای مسافربری الهی بمیری ب حق علی اصن کار ب ایرانی بودن هواپیما ندارم ی عده بیگناه توش بودن چشاتو باز کن بچه ها رو ندیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
قابل توجه اونایی که میگفتن چرا ایرانی ها در سوریه میجنگند.....باور کنین هموت هواپیمایی هم که تو ایران بعد عین الاسد اینجور شد کار امریکا بود کاری کرد که ما هدف رو اشتباه فرض کنیم میخواستن اینکارو بکنن تا بین ما و سوریه رو بریزن بهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
این موضوع نشان میدهد هر جا امریکایی ها هستند ناامنی و جنایت رایج است اگر خودشون برگشتند که چه بهتر وگرنه ملت های منطقه با خواری راهی کشورشان می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اینقدر جواب ندادید هر غلطی که دوست دارن میکنن ، بجای اینکه بگید هی انتقام سخت اون رو عملی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
عملی کردند. عین الاسد رو شخم زدند این چند هفته هم ناو‌های جنگی و کارخونه‌ها و نیروگاه برق آمریکا که منفجر شد و هواپیماهای جنگی آمریکای که ساقط شدند تصادفی نبودند. با وجود این آمریکا تحت فشار لابی اسراییل هر از چندگاهی دست به تحرکات جدیدی میزنه از جمله همین تهدید اخیر که مطمئن باشد بزودی پاسخشو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام. این هم یک خباثت دیگر از آمریکایی های بی شرف. انگار یک روز مردم آزاری نکنند، روزشان به شب نمی رسد. ما هر روز قوی تر می شویم تا ان شاءالله به زودی از این منطقه بیرونشان کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
همون طوری که سازنده موشکهای پیشرفته شدیم باید سازنده جنگنده های مدرن وراهبردی هم بشیم این یعنی اقتدار،آمریکا سالهاست که با نیروی هوایی خودش داره برگ برندش رو به رخ میکشه روسیه هم در چند سال اخیر بیشتر به اهمیت جنگنده ها پی برده،سازنده هواپیما شدن به شدت اقتدار آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
با جنگ الکترونیک هم میشه هواپیماهای نسل ۴ و ۵ آمریکا رو که برای کنترل پرواز به کامپیوتر و سیستمهای الکترونیکی وابسته‌اند رو ساقط کرد. نیازی به صرف هزینه زیاد برای ساخت جنگنده‌ نیست. جایی که جنگنده بکار میاد میشه بجاش از پهپادهای جدید استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
امریکا هر غلطی بکنه تحریم موشکی خنثی شده. اینا همش نقشه هست بهوش باشید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
برای اون دسته ای که آمریکایی هستند و آمریکایی فکر میکنن ببینید این هم ابر قدرت دنیا کارش به کجا رسیده که هواپیمای مسافر بری رو تهدید میکنه بعد افتخار هم میکنه. مثل اینکه طرف با تو درگیر ه میره یه جایی راه زن و بچه هاتو می بنده. اخه بی عرضه مردی که نیستی بیا تو میدون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکایی های تروریست و نوچه های فارسی زبانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
با همکاری اسرائیل بوده
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فكر كردين اينجا هم مسايقه المپيك كه اسم دو جنگنده اسرائيلي رو نميارين؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از این مجلسم آبی گرم نمیشه. فقط همین.باتشکر از باشگاه خبرنگاران جوان. فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حالا خودمونیم خلبان از مسیرش خارج نمی شد هم اتفاقی نمی افتاد
اگر جنگنده می خواست هواپیما رو بزنه هیچ راه فراری برای هواپیما وجود نداره
در واقه خلبان حول کرد مسافراشو زخمی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
طبق آموزش ها به خلبانان غیرنظامی اقدام کرده و صد در صد کارش با توجه به آموزش ها درست بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اینایی که هی میگن جنگ جنگ یه ترقه بندازی کنارشون در میرن. پس لطفا هی نگو جنگ جنگ.تو اصلا جنگ ندیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا اتفاقا شما ندیده اید. من جنگ آمریکا و عراق را دیدم وقتی سرباز باشی هر چیزی ممکنه بستگی داره کجا باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
من نمیگم جنگ. ولی میگم تلافی. میدونی چرا؟ چون اگه تلافی نکنیم مطمئن باش همون جنگی که ازش میترسی رو به سرمون میارند. هنوز این آمریکاییها رو نشناختی. اگه گلوبال هاوک رو نزده بودیم مطمئن باش بعدش رسما جایی رو در خاک کشور هدف قرار میدادند. اگه عین الاسد رو نزده بودیم مطمئن باشد دفعه بعد توی خود ایران سردارانمونو ترور میکردند
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
اره سربازي هم ميپيچونن چه برسه به جنگ واقعي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط اعدام والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط اعدام والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمریکائیها مطمن هستند که ایرانی ها هیچ کاری نمی کنند !!! وقتی هواپیما رو زدند چه کار کردند ؟؟؟؟
خائف ابن خائف !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هواپیمایی ماهان هم فقط جاهای ناامن بلده بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ماله نکش جنایت آمریکا رو بدبخت نوچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اصلا خطوط و مسیرهای هوایی را دیده اید که از آن محدوده چه تعداد شرکت هوایی عبور میکنند نظر ایکائو برای امن بودن و نبوده مهم است نه جنابعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ولش کنید این بدبخت رو. احتمالا یه چیزی تو بی.بی.سی یا صدای آمریکا یا شاید هم یه کانال دره پیت تلگرامی دیده همینطوری تکرار می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مگه کرونا نیست؟این هواپیمایی ماهان اینهمه مسافر کجا میبره
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۳:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
لابد تو حسابت زیاد پول داریا داداش.چند سال هم طول بکشه مشکلی نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اینهمه مسافر شمال وشهرهای دیگر چکار میکنند آنها هم ایضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
امریکا باید از منطقه خاور میانه برود. یعنی ما بیرونش خواهیم کرد و این عملش شدنیست که به وقوع خواهد پیوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ سیاست مدار نیست تاجره برا همین هرکاری ازش برمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو که انقدر زرنگی زودتری دست به کار شو الان آمریکا شلوار خودش رو خیس کرد با این حرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
امریکا باید از منطقه خاور میانه برود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
این کسانی که توی هواپیما بودند در آینده به علت ترس مشکل قلبی پیدا
خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مشکل قلبی نگیرن کرونا رو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۱:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اونا میخوان با این کارها مردم رو بترسونن تا ما قدرت موشکی را هم از بین ببریم،
کور خوانده اند همشون،
هم نفوذی های داخلی و هم اسرائیل و امریکا،
در ضمن شماره هواپیما ۱۱۵۲ بود،
یعنی هر چی ۵۲ داشته باشه رو اون مانور میدن،
Iran (Islamic Republic of)
وحشت
۱۲:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
این غلطا رو میکنن باس بترسن ها اقا گفته یکی بزنی ده تا میخوری دوران بزن در رو تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شما فعلا کارت ملی ما رو تحویل بده تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از نظر شما کله پوکها کارت ساخت ملی سخت تر و مهمتر از موشک و هزاران شاعکار دیگه هست
امریکا هم ماسک از کشورهای دیگه وارد میکنه پس مثل تو کله پوکه درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
البته اگر کارت ملی داشته باشی و تو آلبانی و ... نباشی. در ضمن برو از همون دولت اصلاح طلب که رای دادی بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کارت ملیتو باید از دولت آلبانی بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمريكاييا يا فورا بابت اين كار خطرنتكشون معذرت خواهي ميكنن با ما حالا حالا ها ديت وردار نبيتيم چون به خطر انداختن عمدي امنيت هواپيماهاي مسافربري خط قرمز ماست
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا رحم کرده . احتمالا میخواستند هواپیمای ما طعمه ضدهوایی سوریه بشه .جواب دندان شکن لازمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اول فکر کن بعد حرف بزن. خود پدافند هوایی سوریه گفته در محدوده پوشش دفاعی و ضدهوایی ما نبودند. کویر شرقی سوریه و نزدیک مرز عراق در منطقه التنف این جنگنده های آمریکایی هر روز جولان میدن و خیالشون راحته که موشکها و ضدهوایی های سوری که در غرب آن کشورند براشون خطری نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هواپیمایی ماهان اونجا چه کارداشته!؟! وچه کسانی راجابجامی می کرده!؟؟ همین هواپیمایی باعث گسترش کرونا ازچین به ایران شد!؟!؟ حالا هم معاوم نیست دراین مسیر خطرناک چه کارداشته!؟! ؟
Iran (Islamic Republic of)
1995
۱۲:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خخخخ خیلی بچگانه حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آره هر چیزی که واقعیت داشته باشه بنظر بعضی مفتخورها بچگانه میاد
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۳:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
میگما تو خیارون ماشینا خطر دارن .مسیر خطرناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کلا شستشوی مغزی دادنت یا وطن فروشی
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۳:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کل دنیا را کرونا گرفته. بعد می گن عامل شرکت هواپیمایی ماهانه
Ukraine
ایرانی
۱۴:۰۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حق باشماست،کل دنیا کرونا پخش شده،هواپیمایی ماهان کل دنیارو رفته!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شما بدبختها تو همون توهم براندازی بمیرید
Iran (Islamic Republic of)
تک دنده
۱۱:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ایول. این همه پول خرج کردین واسه اونا که تهش بشه این.
Iran (Islamic Republic of)
محمدپارسا
۱۱:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دوباره دلشون موشک میخواد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اگه جواب ندیم سری بعد هواپیمارو میزنن میندازن گردن سوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سوریه مگه بلده موشک بزنه؟؟؟سوریه چی داره اصلا خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سوریه چند سال پیش اف ۳۵ اسراییل رو هدف گرفت اونم با اس ۲۰۰ هر چند رادارش آپگرید شده بود. اگرچه هواپیما بطور کامل منهدم نشد و تونست بشینه ولی زمینگیر شد و دولت اسراییل به دروغ اعلام کرد پرنده به هواپیما خورده. فکر کردی برای چی دیگه هواپیما رو مستقیم روی آسمان سوریه نمیارند و مثل بزدل‌ها سریع از آسمان لبنان موشک شلیک می‌کنند و میشینند؟ اف ۱۶ اسراییلو که زد اونو چی می‌گی؟ اون یکی که دیگه بطور واضح فیلم برداری شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
همین سوریه ک مسخره ش میکنین جنگ ایران و عراق خیلی ب ما کمک کرد
Canada
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
میخواستند با یک تیر دو نشان بزنند
هم هواپیمای ما خدای نکرده موشک بخورد
و هم رابطه ایران و سوریه را خراب کنند
شیطان هم گول میزنند
و بعد پوشش خبری از ناکارامدی خودش در کنترل و مدیریت کرونا
بطرف ما برگردد .و بنفع اش شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هدفشان این بود پدافند سوریه اشتباه کنه هواپیمای ایرانی را بزنه دقیقا مشابه کاری که صیونیست هابا هواپیما ی رو سی کردند حالا خدا رحم کرد پدافند هوایی سوریه فریب نخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ما حتما باید بمب اتم داشته باشیم که کسی تهدیدمون نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حالا کوتاه بیا بمب اتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هر سلاحی که برای دفاع لازمه باید داشته باشیم.ایران هیچ وقت به کشوری حمله نکرده ولی از جنبه دفاعی باااااااید سلاح پیشرفته داشته باشیم.باااااید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بمب هیدروژنی اونم با قدرت ۱۰ مگاتن که اسراییل حساب کارشو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مثل خاطره قبلی خلبان ماهان نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
پرواز زیر باله
همون بلایی که سر هواپیمای ترابری روسیه اومد
و هواپیمای اوکراینی تو مرز اوکراین و روسیه سفید
Iran (Islamic Republic of)
....66
۱۰:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
وقتی شب و روز مملکت میشه انتقام و گرفته نمیشه باید انتظار جرِئت گرفتن دشمن رو داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مجری های اخبار 18:30تهران چرا اصلا ماسک نمیزنن
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۰:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چی میگی ، امریکای حرامزاده هواپیمای کشورمونو تهدید کرده میگی مجری های تهران ماسک نمیزنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چی. میگی؟
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۱:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چشمها را باید شست،
ماسک میزنن، خوبم میزنن، تازه خانم ماهوتیان با مقنعه ست میکنه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آخه تو فضولی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
رنگ ماسک ماهوتیان با مقنعه اش ست بود جفتش زرد. اخر اخبار ماسک زد خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مجری ها کرونا نمیگیرن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
یکی بگه اون خبرنگار ایرانی بوده یا نه چرا کسی جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بله ایرانی بود حسن عظیم زاده خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا چرت میگی عظیم زاده که تاجر فرش بود کجاش خبرنگار بود ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
رضوانی بوده خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو هم بگو اون هواپیما ها که تهدید کردند جنگنده بودند و اگر جنگنده بوده مال چه کشوری بوده ...اصلا هواپیمای جنگنده اونجا چکار میکرده . حالا بگو هواپیمای مسافر بری میتونه موشک جنگی حمل کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مگر هر کسی فامیلیش عظیم زاده شد تاجر فرش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فکر کردین ترامپ مثل قبلی هاست؟این بخواد بزنه میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اره دیگه امریکا بخواد وحشی کاری کنه میگیم میزنه
ما بخوایم دفاع کنیم میگن میخواد جنگ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اتفاقا این از مغز محرومه نابودیش راحته و تنها رییس جمهوریه که نابود میشه بزودی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ هم هیچ غلطی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
بارزمان
۱۰:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند حالا هر کی که رییس جمهورشون باشه فرق نمیکنه اوباما باشه یا ترامپ کلینتون یا بوش پسر اصل مطلب اینه که امام فرمودند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
یک ذره شرم کن منافق وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ترس امثال توازترامپ مارابدبخت کرده کاش شماترسوهاساکت می ماندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بله متاسفانه ترامپ مغز نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بزار بزنه راحت بشیم.گرونی بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ اگه جرئت داشت بزنه ، بعد عین الجسد زیر حرف خودش نمیزد و به قول خودش ۵۲ نقطه رو میزد....شما هم لازم نکرده انقدر دشمن رو گنده فرض کنی...بارها نشون دادیم آمریکا در زمینه نظامی شکست خورده از ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
چه جوک بی مزه‌ای. یادمه همین ترامپ که سنگشو به سینه میزنه تهدید کرد اگه ایران تلافی کنه ۵۲ نقطه فرهنگی ایران رو میزنیم. عین الاسد شخم زده شد و ۱۵۰ تایی آمریکایی دچار مرگ ملایم مغزی شدند. ترامپ ۲۴ ساعت گفتگو با خبرنگاران رو عقب انداخت تا بلکه بتونه به اعصابش مسلط شه بعد هم به طور یک طرفه یه نطق کرد و گفت اتفاق خاصی نیافتاده جواب تپ پرسش و پاسخ هم شرکت نکرده و رفت. میتونی بری از آرشیو شبکه‌های خبری خود آمریکاییها سخنرانیشو ببینی. بدبخت از ترس آب دهنشو به زور قورت میداد و نفس کم میاورد. بعد چند رو هم که اجساد رو ار پایگاه خارج کردند چون عکسهای ماهواره‌ای از برخورد دقیق موشک‌های ایران منتشر شد مجبور شدند بطور محدود اجازه بدند خبرنگارهای سی.ان.ان و یکی دو تا شبکه دیگه گزارش تهیه کنند و هر جوری شده قضیه رو ماسمالی کنند ولی ترامپ جرات نکرد ۵۲ نقطه که هیچ یک نقطه از ایران رو هدف قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
پس چرا عین الجسدُ سپاه شخم زد ترامپ هیچ غلطی نکرد تو ک کاسه داغ تر از آشی جواب بده ببینم فقط نگو ک پایگاه خالی بود؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر بوجاری
۰۹:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
به نظر میاد امریکا و اسرائیل نیاز دارند یه چند تا سیلی دیگه بخورند تا از این غلط های اضافی نکنند فرزندان انقلابی باید مهیا بشوند تا ضربه کاری جمهوری اسلامی رو بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از بس سیلی سیلی کردین شد این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آره سیلی خوبی زدی الان هم منتظر دستور جنابعالی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ احمقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مگه کرونا نیست اینا کجا میرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کرونا را جدی نگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ماسک زدن خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
میرفتن دعا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا هنوز مردم شمال میرن به همون دلیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
میرفتند فضولهای آلبانی نشین و نوچه‌های داخلیشونو بشمرند. همچنین میگه کرونا انگار هیچ هواپیمای مسافربری و تجاری توی دنیا از روی زمین بلند نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کدوم خبرنگار تو هواپیما بوده؟؟؟چیکار میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آقا خبرو درست بخونید نظر بدید، خبرنگار تو هواپیما نبوده تو لبنان بوده اومده فرودگاه خبر گرفته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا تو هواپیما روحانی و خبرنگار بوده؟؟؟؟مشکوکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حتما دفعه بعد میدیم مسافرها را شما چک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هر عملی عکس العملی داره جواب داده نشه شرارت ها بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حالا ایران چکار کرده که آمریکا این عکس العمل را نشان می دهد ؟ شرم ام خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو کرونا میرفتن لبنان چیکار؟هواپیما عادی نبوده چون توش خبرنگار بوده.یه چیزی هست که نزدیک شده به این هواپیما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نه عادی بوده اتفاقاً . نزدیکش شدن که سوریه اشتباهی هواپیمای ایرانو بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
عقل کل خبرنگار تو هواپیما نبوده، خبرنگار ایران تو لبنان بوده رفته فرودگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شما اصل مطلب را رها کردین و جنایت آمریکا را ول کردین چسبیدین به اینکه آنها در این شرایط کجا می رفتند ، آخه یک ذره شرف هم خوب چیزیه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
رضوانی توش بوده خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
برو بابا خدا شفات بده...یعنی هر جفنگیاتی رو از خودتون درمیکنید تا رو گند کاری های آمریکا درپوش بزارید و شرارت هاشو ماستمالی کنید...
خدا به راه راست هدایتمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
انقدر دنبال بهانه الکی گرفتنی اصلا خبر رو توجه نکردی. خبرنگار تو لبنان بوده هرچند اگه سوار هواپیما هم بود هیچ ربطی به تو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مقصر اصلی روسیه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چه ربطی داشت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از نظر شما سرسپردگان صهیونیسم آره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اعتماد نکنیم به روس ها اینها عوضی تر از امریکا هستن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حالا یه سری ها سرسپرده ی غربید یه سری ها شرق، لطفا دو گروه سرسپرده با هم درگیر نشن، بذارید ما ها که مستقلیم زندگیمون رو کنیم، هردو گروه کشور رو به تباهی کشوندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نابغه چشمت نزنند یوقت. میشه حالا بگی چطور به این نتیجه رسیدی کار هواپیماهای آمریکایی تقصیر روسیه بوده؟ نکنه خاله نوری الکذابه قصه گو تو سعودی اینترنشنال مصاحبه کرده این ایده رو بهت داده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دسته گلای عراقچی و ظریف و روحانی هست.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
برای تحریک ما و نشان دادن پاسخ احتمای ما به دنیا بعنوان جنگ طلب و در نتیجه ادامه تحریم احتمال داره اذیت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
وقتی دوباره چندتا از هواپیماهاشون تو خاک خود آمریکا سقوط کرد درست مثل اف ۱۶ و اف ۲۲ و اف ۳۵ هایی که اخیرا بطور خیلی تصادفی تو آمریکا سقوط کردند حساب کار دستشون میاد. ما مثل آمریکاییهای کثیف نیستیم که جنگ الکترونیک روی هواپیمای مسافربری انجام بدیم ولی دستمون بسته نیست تلافیشو سر نظامیهاشون در میاریم
Iran (Islamic Republic of)
ایوب باجلان _دورود لرستان
۰۹:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
می بایست جواب گستاخی آمریکا و اسرائیل می باید هر چه زودتر همانند پادگان الاسد داده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اگر بنا به ‌پاسخ خون حاج قاسم بود باید کل پایگاه های امدیکا توی عراقا میزدند ن دو تا پایگاه ک اونم معلاوم نیست کسی توش لوده یا ن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شماهایی که همش دم از جنگ میزنید راجع به جنگ چی میدونید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ترسوها چیزی نمیدونن ولی امثال من که توی مرز و زمان حمله آمریکا به عراق خدمتم بوده جنگ اصلا ترس نداره. شما مختاری هرجا خواستی بری نگران نباش ما ایران هستیم
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۱۲:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اگه راست میگی جنگ ترس نداره برو اینو به اقازاده ها لاکچری نشین و مسیولین مرفه و بی عرضت بگو نه اینکه یقه مردم عادیو بگیری جناب ناشناس ۱۳:۵۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خود آمریکاییها اعتراف کردن سربازاشون دچار ضربه مغزی ملایم!!!!!!شدن تازه میگی کسی توش بوده یا نه
Netherlands
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هرطورشده بایدیه زهرچشم به اسراییل نشون بدیم هرچه زودتربهتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خبر رو بخون.کار امریکا بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا اینا همش کار اسراییله که فک می‌کنه زرنگه میگه ما نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
عجب نوابغی هستین شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آماده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
این نشون میده ایران نتونسته آمریکا رو ادب کنه و خیلی راحت علیه ایرانی اقدام می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
الان ظریف جون یه توئیت میزنه مسئله حل میشه ...!!!
مثل مسائل قبلی که با توئیت حل کردن کلا
علی برکت الله...
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۸:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تنش میخاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اين آمريكاييا كلا جرم و جنايت تو خونشونه فكر نكردن ممكنه خلبان هول بشه و يه كار اشتباه بكنه و فاجعه بشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اصلاً تروریست های داعش مسلک آمریکایی این کار را کردند که این اتفاق بیافتد آنها و سرسپردگانشان هیچ ارزشی برای جان انسانها قائل نیستند و دمکراسی و حقوق بشر وووو فقط و فقط برای آنها یک اهرم است برای پیش برد اهداف شیطانی شان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حرام لقمه ها می خواستند ماجرایی شبیه لیبرتی راه بیندازند . وای چقدر دلم پره از این اسراییل حرام زاده و حرام لقمه وای وای وای تا آخرین روز زندگیم با خشمی عمق به سمت رژیم کودک کش خیره‌ام و آرزویم نابودی این رژیم شیطان صفت است حتی به قیمت جانم. آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
‏احتمالا در جلسه بالادستی‌ای که قرار است در مورد تعرض جنگنده‌هاآمریکایی یا اسرائیلی به هواپیمایی ایرانی تصمیم گیری شود، آن عزیزی که پاسخ به ترور حاج قاسم را حداقلی کرد از ۳گزینه به۱گزینه تقلیل داد، مجددا بگوید واکنشِ جدی به این اقدام، آغازگر جنگِ بزرگ خواهد بود!
‎#نفوذی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمریکایی ها از ترسشون هنوز نگفتن هواپیماهای ما بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تازه از خواب بیدار شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
جای خالی حاج قاسم حس میشود لطفا فکری کنید تا کی باید زور بشنویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
درسته که شهادت حاج قاسم هیچوقت فراموش نمیشه و جای خالیش حس میشه ولی نایب بر حق و خونخواه این شهید عزیز،سردار قاآنی،هستند بحمدلله و اجازه نمیدن دشمن به راحتی هرکاری دلش میخواد بکنه و قصر دربره و اگر هم غلطی ازش سر زد،#ضربه متقابل رو دریافت خواهد کرد به مدد حضرت ولی عصر (عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هدف ایجاد تشنج و تاثیر بر اقتصاد ایران وعدم بازگشت آرامش به بازار است .شوک به آرامش ایران.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۷:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ایران باید اقتدارش به آمریکای جنایتکار نشون بده،ما هنوز هم منتظر انتقام خون شهید سلیمانی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نه اینا خودشون بیشتر عجله دارند قبل از 25 سال گورشونو بکنند.امریکا هم که زودتر از اونا دست به کار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا تمایل زیادی برای نابودی زودتر از موعد نشون میدن...
Iran (Islamic Republic of)
mehrdad
۰۶:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا این سناریو توسط اسرائیلی ها برای هواپیما نظامی روسیه اجرا شد ... ولی خلبان نظامی روسی اون لحظه مثل این خلبان حرفه ای ایرانی نتونسته تحلیل و اقدام کنه و موشک پدافند سوریه برخورد کرد ... پوتین روز بعدش زنگ زد اسرائیل گفت این حرکت رو زدید حالا ببینید ما چه میکنیم ، سریع سیستم اس 300 رو فرستاد سوریه ... ایران هم باید سریع سوریه رو قوی و محکم کنه .... یک سوریه قوی و یک عراق قوی برای ایران بهتره تا جنگ زده و ضعیف و این چیزی هست که آمریکایی ها قبل از رفتن از منطقه میخوان روابط ها رو خراب کنند با هر ترفندی !!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
کریمی
۰۶:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
... توسرت ترامپ نتیجه برجام بی سرانجام همین میشه
به هواپیمای مسافربری چگاردارن آرزوی سلامتی برای تک تک مسافران وخدمهش داریم
انشالله خندان
یه اقدام متقابل انجام بده حداقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
یک سیلی محکم بایدبه اسراییل وامریکا زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
باشه تو برو بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ببینیم آیا کسی واسه این هواپیما سینه چاک می ده یا نه؟که احتمالا یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۶:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
این امریکا چون اون روزگفته ۵۲ نقطه رو میزنه ول کنه عدد ۵۲ نیست .حالا به حساب خواسته ۱۱۵۲ رو هدف قراربده اما کورخوندی ترسو تر از این حرفایی
France
ا
۰۶:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
امریکا دید ایران خودش مردم خودش میکشه و هواپیمای مسافربری موشک میزنه و خیالی هم براشون نیست تو شبکه خبر زیر نویس میکنند مرگ کرونا مثل افتادن یک هواپیمای مسافر بری هست گفت پس منم اذیت کنمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اگه تو ایران اندازه یه هواپیما آدم میمیره تو آمریکا اندازه یه سرنشینهای تایتانیک آدم کرونا میگیره ...این که دلیل نشد داداش منم قبول دارم امریکا قویه ولی یکم وطن دوستی هم خوبه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
وطنفروش بدبخت تاکی میخوای طرف آمریکایی رو بگیری که تو رو اندازه سگ خودشم حساب نمیکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
من از اول اسفند تا حالا دورترین جایی که رفتم مغازه اصغرآقا سوپری سرکوچه مونه. اون وقت یه عده مسافرت خارج کشور میرن تو این کورنا!!!
France
Ali
۰۶:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هواپیماهای جنگنده اسرائیل بوده که میخاسته خودشو از پدافند هوایی سوریه حفظ کنه برای همین اومده نزدیک هواپیمای مسافر بری که ضد هوایی هواپیمای مسافر بری رو بزنه ای صهیونیصت ها انقدر خبیثند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
روش همون روش کثیف اسراییلیهای ترسو بوده ولی هواپیماها آمریکایی بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اینا ازترسشونه می دانند هر روزی که می گذرد یک روز به نابودی خود نزدیک تر شده اند
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۰۵:۵۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کار هر دو هم امریکا هم اسرائیل که لعنت بر هردوشون
Germany
ناشناس
۰۵:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دوران بزن و در رو تمام شده بزودی میفمند چه غلطی کردند
Germany
ناشناس
۰۵:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دوران بزن و در رو تمام شده بزودی میفمند چه غلطی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چقدر پررووو شدن باید سپاه روشون رو کم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
وزیر خارجه پس شما الان وظیفه شماست که به طور کامل از حقوق همه مسافران چه ایرانی وچه لبنانی دفاع کنید و پدر این آمریکائیها رو به عزاشون بشونید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
رژیم کودک کش صهینوسیم بدنبال ایجاد در گیری بین ایران وامریکا ست باید درس فراموش نشدنی به این ها داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مگه کسی مرده الان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نترس. اسراییل دنبال تبلیغاته برای اینکه خودشو قوی نشون بده ولی درگیری که شروع بشه به غلط خوردن میافته و از این کشور و اون کشور بدوبدو تقاضای وساطت می‌کنه. اینا میدونند اگه آمریکا با ایران درگیر بشه چون آمریکا رو لابی اسراییل کنترل می‌کنه ایران همون اول تکلیف اسراییل رو یکسره می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
باید یک بسته از اون خودکارهای آقای عراقچی طرفشون پرت کنیم!!!
وقتی دولتی ها در حادثه نطنز به صراحت میگن ما نباید کاری کنیم که آمریکا بهانه دستش بیاد، طبیعیه که اونا هر روز وقیح تر و گستاخ تر بشن
Czechia
ناشناس
۰۵:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اصلا ساده نباید از این اقدام رد شد. میدونید اگر پدافند سوریه به اشتباه هواپیما رو میزد چه بلوایی توی مملکت درست میشد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نزدیک انتخابات آمریکا شده، ترامپ نیاز به یک درگیری نظامی داره برای پیروز شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ترامپ تو بد مخمصه‌ای گیر افتاده. اگه جنگ راه بندازه رای نمیاره. اگه جنگ راه نندازه لابی اسراییل بهش فشار میاره. البته صهیونیستهای احمق دنبال درگیری محدودند ولی خبر ندارند در صورت بروز هر گونه درگیری اول از همه اسراییل از روی زمین برای ابد مح. میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اونی که گزارش داده به آمریکا یه کله گنده ای توش هست بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
این آمریکایی ها تا تیکه تیکشون نکنیم مث اینکه دست بردار نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
الان ساعت ۴ صبح هست.جوری شده که من بعضی اوقات گوشیمو برای خبر های فوری باز میکنم.خیلی اوضاع بدیه.انشاالله مسافرین حالشون خوب باشه و اگر انتقامی هم هست مثل عین‌الاسد نشه.
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا منم همینطور به همسرم گفتم ببین 2ساعت نمیشه اخباروندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
عین الاسد انتقام نبود سیلی بود
اون انتقامی که قرار بود انجام بشه و خواهد شد اخراج کردن نظامیان آمریکایی از خاورمیانه هست
علت اینکه هنوز انجام نشده به خاطر اینکه این کار کار سختیه و ممکنه بعدش جنگ بشه برای همین ایران باید به اندازه چند سال مهمات تولید کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
انتقام چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نترس
ما ملت شهادت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
نه دیگه. ایندفعه آمریکا نمی‌تونه با جنگ الکترونیک مسافرای بیگناه رو به کشتن بده. منافقای بدبخت این آرزو رو به گور میبرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ایناتنشون‌میخاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شمایی که منفی میدید ، آمریکا پرستان هستید ، من به شما توصیه میکنم تاریخ 100 سال گذشته را بخوانید تا بدانید اروپا و آمریکا چه خیانتها و جنایاتی داشته اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
حرف شما را تکمیل میکنم
آمریکایی پرست
آمریکایی نسب
آمریکایی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
عاشقان سینه چاک آمریکا و اسرائیل ک منفی میدین ینی ی ذره وطن پرستی تو شماها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمریکا یه سیلی محکم‌تر میخواد!
Italy
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از سیلی رد کرده باید با یه چیز دیگه بزنیمش....
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
رضا
۰۳:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا دروغ میگید فیلمشو نشون دادن یک ایرانی‌ سرش خرده بود به سقف و سرش خونی بود شماهم نکنه همگام با اسرائل پیش میرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا تعرض جنگنده آمریکایی رو نمیبینی ولی اینکه یه ایرانی هم زخنی شده رو سریع دیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۳:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اینا همش واکش آمرکا به فروش باور ۳۷۳ به سوریه هست چون میدونن در صورت استقرار این سامانه عملا آمریکا پروازهاش محدود میشه در سوریه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۳:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید چرا نظرات را منتشر نمی کنید. تورا خدا شما هم با این شیطان صفتان صهیونیست شریک نشوید. منتظر عکس العمل سلبریتی های دوهزاری هستیم. #هواپیمای اوکراینی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۵:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام سلبریتی نگو رئیس کل ایران بگو حتی اینقدر بعضی هاشون گستاخ و پررو هستن که حکم هم صادر میکنن سلبریت های نون به نرخ روز خور و خواهشا به اینها نگاه نکنید اینها زندگی خودشون هزارتا مشکل داره حالا شدن مجسمه عدالت و قاضی القضات
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۰۶:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا همین طور است ، جدیدا سایت باشگاه خبرنگاران جوان بسیار سلیقه ای و بعضا در راستای منافع بدخواهان این کشور نظرات را منتشر می کند ، این مصلحت اندیشی پوچ و بی فایده را پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شما جناب عبدالله
دیشب که مطلع شدم با خودم گفتم آیا سلبریتی ها واکنش نشان میدهند یا نه مثل هواپیمای اوکراینی که البته حادثه بسیار غم انگیزی بود و با مقصران باید بطور جد برخورد شود تا دیگر این اتفاقات نیفتد ، ولی سلبریتی روز سقوط حرفی نزدند و تسلیتی نگفتند و بعد از 3 روز با اعلام سپاه ، گوش عالم را کر کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سلبریتی کیلو چنده؟هرچی میشه میگن سلبریتی ها مگه اونا سیاست مدارن؟طرف بازیگره همین
۱۲
آخرین اخبار