سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص افزایش روز‌های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درخصوص افزایش روز‌های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹، اعلام کرد:

به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روز‌های برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنبه ۹۹/۰۵/۱۶ لغایت شنبه ۹۹/۰۵/۱۸) کرده است.


بیشتر بخوانید


به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۶ به صبح شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ منتقل گردیده است؛ لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ویروس کرونا ، کنکور 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۱۹:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
من آسم دارم :( تحمل گرما رو ندارم حالا بیام ماسک هم بزنم تو این گرما ادم عادی هم خفه میشه . خیلی تلاش کردم امسال نمیخوام بخاطر چیزی که حل میشدو حل نکردن یه سال دیگه بمونم . از طرفی به خاطر آسمم دکترم گفته باید مراقب باشی بیماری زمینه ای داری بگیری جونتو از دست میدی . استرس اینم یه طرف :) به کی قسمتون بدیم بگین تعویق شه !چی انقدر مهمه که نمیذاره شما تصمیم درست بگیرین ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۱:۲۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید الان من که بیماری کرونا گرفتم و وضیعتم خیلی بده چطور میتونم ازمون بدهم .دولت یک بار ما رو به کشتن داد ( عروسی وعزا را ممنوع نکرد) میخواهید مردمو به کشتن بدهید .الان تکلیف من چی میشود.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
عروسی و عزا مگه دولت باید بیاد دست و پاتو ببنده که نری؟! خودت عقل داشتی تصمیم گرفتی که بری عروسی تو کرونا اینم پا دولته؟!؟!؟
آخرین اخبار