دانش آموزان آبادانی درمسابقات فرهنگی و هنری استان خوزستان بار دیگر افتخارآفرینی کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش آموران این شهرستان با کسب ۹ مقام اول، ۵ مقام دوم، ۳ مقام گروهی و در مجموع با ۱۹ مقام اول تا سوم  در اختتامیه سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی استان خوزستان افتخار آفریدند.

او افزود: نتایج بی سابقه دانش آموزان آبادانی در مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان خوزستان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است و مقام های اول به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: گروه توانمند نمایش هنرستان سمیه در مرحله کشوری سال تحصیلی ۹۷/۹۸ با نمایش عروسکی دریا به حماسه کوی ذوالفقاری و معرفی شهید دریاقلی سورانی پرداخت و موفق به کسب مقام اول بخش تئاتر کشور شد و در این دوره از مسابقات مجوز مرحله کشوری را با اجرای بسیار زیبا  نمایش عروسکی آ‌پلان کرد بدست آورد.

رمضانی ضمن تبریک به دانش آموزان و اولیا ، جامعه فرهنگیان، شهروندان گرامی از تلاش های بی شائبه و حمایت مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی امور فرهنگی و هنری آموزش و پرورش آبادان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.