تجلیل از نخبه قرآنی در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم

در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در چهارمحال و بختیاری از نخبه قرآنی این استان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احسان طاهری مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد گفت: در چهارمین هفته از طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، از محمد حسین مردانی نخبه قرآنی عضو این کانون تجلیل شد.

او اظهار داشت: در چهارمین هفته از طرح ملی سه شنبه‌های تکریم، از محمد حسین مردانی نخبه قرآنی عضو کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با حضور امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد تجلیل شد.

طاهری بابیان اینکه یکی از اهداف تجلیل از نخبگان فرهنگی و قرآنی جذب جوانان به مسجد است افزود: نفرات برتر در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی به عنوان الگو برای جوانان تازه وارد نیز محسوب می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: از اسفند سال گذشته که برنامه‌های تجمعی به خاطر شیوع ویروس کرونا در مساجد لغو شده است همه این فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.

به گفته طاهری، اجرای طرح «صد ثانیه با قرآن»، جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به صورت مجازی و پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی، برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و معابر، برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام رضا (ع) و زندگی» از جمله برنامه‌های است که توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار