رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کیار از اجرای طرح ترویج اوقات فراغت تابستانه فهما در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا حسن‌زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کیار با بیان اجرای طرح تابستانه فهمای کانون‌های مساجد در راستای توسعه فرهنگ دینی گفت: فرهنگ، هنر و نوآوری از محور‌های طرح ترویج اوقات فراغت «تابستانه فهما» است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان کیار فعالیت می‌کنند اظهار داشت: این کانون‌ها هر ساله برنامه‌های متنوع فرهنگی، دینی، قرآنی، هنری و مذهبی را با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد اجرا می‌کنند.

حسن زاده اضافه کرد: امسال، قالب این برنامه‌ها در فضای مجازی و برنامه‌های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


حسن‌زاده تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کیار نیز از اسفند ماه سال گذشته تا کنون در راستای مبارزه با ویروس کرونا فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، برگزاری دوره‌های آموزشی مبارزه با کرونا، اطلاع‌رسانی و تبلیغات شیوه‌های جلوگیری از شیوع کرونا، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، اجرای طرح ملی راهکار و مشارکت در پویش‌های مختلف در فضای مجازی داشته است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار