در زیر نور قرمز کرونا؛

تالار‌های پذیرایی در کرمان فعال هستند

رییس اتحادیه صنف تالارها، هتل داران و رستوران‌های کرمان گفت: تالارها و رستوران های کرمان با مجوز ستاد کرونا و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ناظر با حداقل ۵۰ درصد ظرفیت، فعال هستند.

محمدرضا بهرامی، رییس اتحادیه صنف تالارها، هتل داران و رستوران‌های کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، از فعال بودن تالار‌ها و رستوران‌ها در سطح شهر کرمان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی، خبر داد و گفت: با مجوز ستاد کرونا و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با حضور ناظر مقیم دانشگاه علوم پزشکی، این اصناف با حداقل ۵۰ درصد ظرفیت، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او تصریح کرد: بازرسان اداره اماکن، استانداری و بهداشت، همه روزه  بر فعالیت های تمامی تالار‌ها و رستوران‌ها نظارت داشته و در حال رصد موارد ذکر شده در خصوص رعایت و پیشگیری از شیوع کرونا هستند.

بهرامی با اشاره به اینکه ظرفیت هتل‌ها در ایام بیماری کرونا، حدود ۱۰ درصد بوده است، بیان داشت: به دلیل کاهش شمار مسافران به استان کرمان در دوران کرونا، هتل داران همانند سایر نهادها، زیان دیده اند. 

او با اشاره به اینکه ۴۰ تالار پذیرایی با حداقل ظرفیت ۲۰ هزار نفری در کرمان وجود دارد، بیان داشت: در پی شیوع کرونا به دلیل نبود رغبت مردم و ترس از شیوع این بیماری، بیشترین کنسلی های مراسم‌ها را داشته ایم. 

رییس اتحادیه صنف تالارها، هتل داران و رستوران‌های کرمان گفت: طبق آیین نامه سازمان صمت استان کرمان، مصوب شده است، افرادی که تا قبل از یک ماه مانده به مراسم خود، برای کنسلی مراجعه کنند، تمامی هزینه‌های آن‌ها بدون کسر، برگردانده ‌شود.

او افزود: افراد هر چه دیرتر برای لغو مراسم خود اقدام کنند، باید خسارت بیشتری بپردازند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار