فرماندار کرمانشاه گفت: قرار است با همراهی و کمک استاندار، ۱۷ حلقه چاه که چهار حلقه آن تازه حفاری شده به شبکه آب شهری کرمانشاه افزوده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه روز پنجشنبه در جلسه شورای آب شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: علاوه بر ۱۷ حلقه چاه، قرار است با همکاری دانشکده کشاورزی یک حلقه دیگر برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم وارد مدار شود.

او بیان کرد: تقویت شبکه آب شرب شهر کرمانشاه موضوعی است که باجدیت دنبال می‌شود و امیدوارم با انجام اقدامات در دست اجرا مشکلات مردم در این زمینه به حداقل ممکن برسد.

رنجبر در ادامه و با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب شهرستان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه پارسال، گفت: از همه مردم درخواست می‌کنم برای جلوگیری از افت فشار و قطعی آب صرفه جویی را فراموش نکنند.

فرماندار کرمانشاه گفت: شیوع ویروس کرونا و توصیه مبنی بر شستشوی مداوم دست‌ها به مدت حداقل ۲۰ ثانیه در افزایش مصرف آب تاثیرگذار بوده است از همین رو صرفه جویی و درست مصرف کردن باید سرلوحه همه ما قرار گیرد.

او همچنین با تاکید بر ضرورت مقابله با انشعابات غیرمجاز و جلوگیری از استفاده آب شرب برای آبیاری باغات یا صیفی کاری، بیان کرد: این موضوع با همکاری دستگاه قضایی در حال پیگیری است و با متخلفان برخورد می‌شود.

رنجبر همچنین از شهروندان خواست تا از آب شرب برای شستشوی خودرو، حیاط و درب منزل استفاده نکنند چرا که در صورت مشاهده این موضوع نسبت به قطع انشعاب آب آن منزل اقدام می‌شود.

فرماندار کرمانشاه در پایان از شهرک ظفر و تنگه، جاده قدیم، خیام، بهار، فردوسی، شهرک امام خمینی (ره)، نصر، ۲۲ بهمن، فیض آباد، کیهانشهر و فدک به عنوان مناطقی یاد کرد که بیشتر با کاهش فشار و یا قطعی آب مواجه بوده اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.