مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت: پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی تا پایان شهریور امسال تمدید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به ایجاد ۴۰ دفتر پیشخوان جدید در استان کرمانشاه، گفت: دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی هم می‌توانند تا پایان شهریور امسال، درخواست تمدید پروانه خود را به کارگروه ارسال کنند.

شهریار بهنیا در جلسه کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت با اشاره به ایجاد دفاتر پیشخوان جدید و مهلت تمدید دارندگان پروانه دفاتر تا پایان شهریورماه امسال، افزود: تمدید این مهلت زمانی، به منظور کمک به حفظ اشتغال دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی است.

او بیان کرد: باتوجه به برون‌سپاری خدمات برخی از دستگاه‌های دولتی و خصوصی و افزایش مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از پیش ضروری و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان برای حفظ سلامتی کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و مراجعه کنندگان به این دفاتر ضروری است.

بهنیا با اشاره به طولانی‌تر شدن فرآیند برخی از خدمات دولتی و افزایش تردد مکرر مردم به دفاتر پیشخوان، افزود: برای دریافت خدمات از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی کارگروه اقدام کنند تا با توجه به شرایط کرونایی در مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برنامه‌ریزی و مدیریت لازم انجام شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در ادامه گفت: هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی و کارگروه دفاتر پیشخوان می‌تواند از ازدحام مراجعه کنندگان در دفاتر جلوگیری و آن را به راحتی مدیریت کند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.