مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از برگزاری مسابقه فیلم کوتاه و عکس با محوریت آثار و جاذبه‌های شاخص گردشگری و تاریخی استان زنجان خبر داد.

گنبد سلطانیهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این مسابقه‌ها با هدف تشویق و ترغیب عموم به فعالیت موثر و نگاه هدفمند با موضوع حفاظت از میراث فرهنگی استان و به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برگزار می ­شود.

او افزود:استفاده از ابزار هنر جهت فرهنگ سازی، معرفی و آگاه سازی در رابطه با میراث فرهنگی و تاریخی و کمک به تولید محتوا و توسعه آن در قالب از محصولات فرهنگی به ویژه تولید فیلم کوتاه از جمله اهداف این رویداد است.
ارجمند با اشاره به نحوه ارسال آثار گفت:در خصوص ارسال فیلم، باید با فرمت Full hd باشند و زمان فیلم حداکثر ۱۰۰ ثانیه باشد؛ و در خصوص ارسال عکس، باید با فرمت jpg و مود RGB باشد و شرکت کنندگان در تمامی بخش­ها می­ بایست ضلع بزرگ آثارشان بیشتر از ۳۰۰۰ پیکسل باشد. کیفیت عکس­ها را به صورتی انتخاب کنید که حجم هر عکس بیشتر ۳MB و حداکثر ۶MB باشد.

او همچنین ادامه داد: شرکت عموم علاقه‌مندان در این مسابقه آزاد است و محدودیتی در ارسال تعداد عکس‌ها و فیلم‌ها وجود ندارد و آثار ارسالی حتما باید از جاذبه ­های گردشگری و آثار تاریخی شاخص استان زنجان و با رعایت شئونات اسلامی ارسال گردند.

مهلت ارسال تصاویر تا مورخه ۳۱ مرداد ماه امسال  تمدید شد و شرکت کنندگان آثار خود را می‌توانند در وب سایت اداره کل میراث فرهنگی زنجان به آدرس zanjan.mcth.ir بارگذاری نمایند. برای بارگذاری فیلم‌های خود روی پوستر فیلم و عکس کلیک نمایند و وارد صفحه ثبت نام شوند و پس از مراحل ثبت نام فیلم‌های خود را بارگذاری نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی گفت:آثار برگزیده در سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان به نمایش عموم در خواهند آمد.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.