مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: طرح آبرسانی بن به بروجن با جدیت در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری که از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: طرح آبرسانی بن به بروجن از طرح‌های مهم آبرسانی کشور است که این قول را می‌دهیم با تأمین اعتبار مورد نیاز، این طرح در موعد مقرر تکمیل شود.

او افزود: این طرح که آب شرب مردم تعداد زیادی از شهر‌ها و روستا‌های این استان را تأمین می‌کند با جدیت در حال اجرا است و از برنامه زمانبندی عقب نیست.


بیشتر بخوانید


جانباز اضافه کرد: مسئولان استان تمام توان خود را برای تکمیل این طرح به کار گرفته اند و ما هم قول می‌دهیم تا با تصویب اعتبار مورد نیاز مسئولان استان را در تکمیل به موقع این طرح یاری دهیم.

او با اشاره به تأثیرات مثبت یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور گفت: امید است با این اقدام شاهد ارائه خدمات بهتر و بیشتر به ویژه به مردم مناطق روستایی باشیم.

جانباز خدمات‌رسانی به روستاییان را اولویت برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: نگاه ما در این شرکت خدمات‌رسانی به تمامی مردم کشور به ویژه مردم مناطق روستایی است و این مهم باید در استان‌ها به خوبی پیگیری شود.

او افزود: در استان چهارمحال و بختیاری طی سال‌های اخیر مشکلات آب شرب مردم مناطق شهری و روستایی به حداقل رسیده و در بخش تصفیه و جمع‌آوری فاضلاب نیز اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.