فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه در بخش نفت و گاز فعالیت‌های خوبی داشته و در حال حاضر ۳۰ درصد از گازوئیل کشور را تولید می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم الانبیاء از سال ۶۸ گفت: این قرارگاه در بخش نفت و گاز فعالیت‌های خوبی داشته است و ۳۰ درصد از گازوئیل کشور را تولید می‌کند.

سردار محمد افزود: همچنین این قرارگاه تاکنون ۴ هزار خط ریلی بنا کرده و ۹۰۰ کیلومتر آزاد راه ساخته است.

وی ساخت ۲۳ هزار کیلومتر فیبر نوری را از دیگر خدمات قرارگاه خاتم الانبیاء در بخش مخابرات بیان کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: همچنین این قرارگاه در بخش کشاورزی توافقاتی با دولت دارد که زمین‌های مستعد کشاورزی را آماده و در قالب تعاونی به مردم واگذار کرده است.

سردار محمد افزود: ثبت معادن به جای اشتغالزایی بیشتر باعث سود جویی شده است.

وی، ایجاد اشتغال زایی در روستا‌ها برای زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست و همچنین ساخت سه تقاطع غیر هم سطح، در بخش شهری استان قزوین را از دیگر فعالیت‌های قرارگاه خاتم الانبیاء دانست.

اندیشه‌های موجود در قرارگاه سازندگی خاتم می‌تواند حصر تحریم را بشکند

نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار با تأکید بر اینکه برای شکستن تحریم‌ها، نگاه‌ها به دستان توانمند شما عزیزان است، گفت: نگاه و اندیشه‌های موجود در قرارگاه سازندگی خاتم همان نگاه و اندیشه‌ای است که می‌تواند حصر تحریم را بشکند و همانطور که در جهاد دفاعی موفق عمل کرد، در جهاد اقتصادی نیز این گونه عمل کند.

او گفت : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان الگوی میدانی امید و خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی در میان اقشار مردم شناخته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: این قرارگاه پایگاه بزرگ و گسترده توانمندسازی استعداد‌های کشور است که استعداد‌های جوانان این سرزمین را به خوبی به کارگرفته و برای رشد و بالندگی اقتصادی جامعه با جدیت تلاش می‌کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) میزان زیادی از کار‌های زمین مانده کشور را در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، راه سازی، معدن و عرصه‌های دیگر اقتصادی عهده دار شده و در حال پیشرفت است.

او بیان کرد: با موهبت‌هایی که خدای متعال به کشور ما داده در کنار استعداد‌های انسانی، مقوله بیکاری و نیازمندی برازنده این کشور نیست و کار‌های شما مردم را امیدوار کرده که با پیوند موهبت‌ها و استعداد‌های انسانی گرفتاری فقر و مشکلات معیشتی را از میان بردارید.

 نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) جزو مجموعه‌هایی است که با جدیت مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند؛ همانطور که در دفاع مقدس فرمایشات امام خمینی (ره) را با جدیت دنبال می‌کرد.

 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.