نمایشگاه مجازی از همسفر تا بهشت با محوریت ازدواج به سبک ساده امروز در رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نمایشگاه مجازی "از همسفر تا بهشت" شامل عکس‌های مرتبط با ازدواج شهدا به مناسبت اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) امروز به صورت ویدئو کنفرانس در رشت افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرهنگ حسین مصطفی پور؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و فضّه کشاورز؛ همسر شهید غلامرضا سلحشور برگزار شد، از تصویرنگاره مراسم ازدواج این شهید گیلانی به عنوان عکس منتخب رونمایی شد.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه این مراسم به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: نمایشگاه مجازی "از همسفر تا بهشت" برای نخستین بار در کشور با محوریت ازدواج آسان برای نسل جوان برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه با رضایت همسران شهدای ۸ سال دفاع مقدس، ۵۰ عکس از مراسم ازدواج شان در این نمایشگاه به نمایش درآمده است، افزود: علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه مجازی به سایت نوید شاهد مراجعه کنند.

پاسدار شهید غلامرضا سلحشور متولد ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در شهرستان رشت، در ۲۵ فروردین ۱۳۶۷ در منطقه فاو به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

برگزاری نمایشگاه مجازی از همسفر تا بهشت

برگزاری نمایشگاه مجازی از همسفر تا بهشت

برگزاری نمایشگاه مجازی از همسفر تا بهشت

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.