سرمربی پیشین تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: با چند باشگاه مذاکره کرده ام، اما هنوز مشخص نیست در کدام تیم برای فصل جدید حضور داشته باشم.

مهران حاتمی سرمربی پیشین تیم بسکتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص همکاری خود با این باشگاه اظهار داشت: قراردادم با ذوب‌آهن به پایان رسیده و برای فصل جدید لیگ برتر با چند باشگاه مذاکره داشته ام که تا به امروز دقیقا مشخص نیست با کدام تیم برای فصل جدید قرارداد امضا کنم و همکاری داشته باشم. طی روز‌های آینده مشخص می‌شود و برنامه خود را به باشگاهی که با آن قرارداد می‌بندم ارائه می‌کنم.

سرمربی پیشین تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: رقابت های امسال خوب خواهد بود، اما باید مسئولان توجه کنند، با توجه به شیوع ویروس کرونا بازی ها باید به‌صورت متمرکز برگزار شود. هر چند تصمیم‌گیرنده نهایی فدراسیون است، اما باید شرایط موجود را در نظر بگیریم.


بیشتر بخوانید


او افزود: بازیکنان در این مدت نتوانسته اند به‌ صورت مدام و خوب تمرین کنند و همین باعث افت آن ها شده است. پیش‌بینی من این است که بازیکنان بعد از این رکود طولانی با اشتیاق و علاقه در لیگ امسال حضور پیدا کنند و رقابت‌های خوبی را  شاهد باشیم.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام دنیا با کرونا درگیر هستند و مسلما همه ورزشکاران در این شرایط بسیار ضربه می‌خوردند. اما من امیدوارم هرچه زودتر این ویروس از بین برود و همه‌چیز به حالت عادی خود برگردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.