رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: پارک شادی یزد با حفظ کاربری فعلی و تعریف کارکرد‌های جدید به مکانی با کیفیت برای خانواده‌ها و کودکان تبدیل می‌شود.

محسن عباسی هرفته رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به نبود فضای شهری مناسب در محدوده بلوار دانشجوی یزد پارک شادی در اولویت توجه بخش عمرانی شهر قرار گرفت.

او با اشاره به ظرفیت‌های فضای سبز این پارک افزود: بازپیرایی پارک طی دو مرحله پیگیری می‌شود، مرحله اول شامل ساماندهی لبه پارک و مرحله دوم آن با بازسازی امکانات داخلی پارک همراه است.

سخنگوی شورای شهر یزد اعتبار در نظر گرفته شده برای اتمام این پروژه ۳ میلیارد ریال است که با افزایش این میزان مرحله اول پیرایش پارک تا پایان سال جاری قابل بهره برداری است.

عضو شورای شهر یزد با بیان کاستی‌های عمرانی موجود در منطقه، گفت: پاکسازی منطقه در مرحله اول پروژه اخیرا آغاز شده است و مدت زمان لازم برای اتمام مرحله دوم حدود ۲ سال پیش بینی می‌شود که امید است با کمتر شدن این بازه زمانی هرچه سریعتر شاهد فضایی سبز با کیفیت لازم در خدمت خانواده‌های یزد باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.