دکتر سلمان زاده گفت: باتوجه به درپیش بودن عید سعید قربان و عید سعیدغدیر مردم از تجمع و برگزاری مراسم‌های جشن و شادی جدا خودداری کنند.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع مجمع مشایخ عشایر این شهرستان  بابیان اینکه امروز فرصت مناسبی است تا از شیوخ و مردم بابت همکاری خوبی که درعدم برگزاری مراسم جشن های عزا و عروسی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارند تشکر کنم گفت:مجموع این اقدامات باعث شده که ماسیرنزولی در ابتلا به بیماری در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی این شهرستان داشته باشیم.

او افزود: خوشبختانه موارد ابتلا و بستری افراد مبتلا به ویروس کرونا  کاهش پیدا کرده است ، منتهی هنوز در وضعیت قرمز قرار داریم و از شهروندان عزیز تقاضا دارم کماکان استفاده از ماسک را رعایت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه  سلامت در راس همه امور است ،مردم از هرگونه تجمع خود داری کنند ادامه داد: ماه محرم و مراسم این ماه را پیش رو داریم که منتظر نظرات ستاد ملی کرونا هستیم که این مراسم به چه نحوی برگزار شود و امیداوریم تا ماه محرم از وضعیت قرمز خارج شویم وبتوانیم این ماه را با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزار کنیم.

عشایر عرب نیز ضمن خدا قوت به مجموعه درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از زحمات بی وقفه آنان برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ تشکر و قدردانی کردند.

آنان در این دیدار  از مردم عرب منطقه خواستند به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر‌های آبادان و خرمشهر از تجمع و برگزاری مراسم‌های جشن و شادی در روز‌های عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم جدا خودداری کنند.

آنان همچنین اعلام کردند عشایر منطقه تا ریشه کنی این ویروس منحوس در کنار مجموعه درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

۱۸ شهر خوزستان همچنان در وضعیت قرمز ونارنجی کرونا قرار دارند.

خوزستان ۲ماه است که در وضعیت قرمز کرونا بسر می برد.

ویروس کرونا که کووید  ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.