به گزارش‌ مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا، آمار واقعی مبتلایان به کرونا در این کشور بسیار بالاتر از آمار اعلام شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بوستون هرالد، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) امروز در بیانیه‌ای باتوجه به تست‌های آنتی‌بادی انجام شده در بازه زمانی دو ماهه مارس تا مه (فروردین تا خرداد) آمار واقعی مبتلایان به کرونا را ۱۰ برابر آمار رسمی آن تخمین زده است.

گزارش منتشر شده در این مرکز براساس نمونه خون ۱۶ هزار نفر در ۱۰ منطقه مختلف آمریکا بوده است. در این نتایج نمونه‌هایی از افرادی که علائمی خفیف داشته یا در کل علائمی نداشتند هم یافت می‌شود.

بنابر اعلام سایت «ورلد اُ میترز»، تاکنون ۱۵ میلیون و ۹۹ هزار و ۵۴۸ نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۶۱۹ هزار و ۶۰۵ نفر جان باخته و ۹ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۲۷۷ نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

هم‌اکنون آمریکا با ۴ میلیون و ۲۸ هزار و ۵۶۹ مبتلا، در صدر جدول کشور‌های آلوده قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیرمرد
۱۹:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بابا تو کشور خودمون مبتلاهای با علامت و مبتلاهای بی علامتی که تست اصلا نداده اند به مراتب از تعداد کسانی که رسما تست داده و اعلام می شوند بیشتر است.
خود مسئولین امر کشور هم این رو بهش اذعان داشته اند.
و البته مهم تر این که، این آمار و ارقام اصلا مبین میزان کارایی نظام سلامت یک کشور نیست.
خیلی واضحه.
میزان تست های انجام شده، میانگین سنی کشور، درصد مرگ و میر،و هزاران پارامتر دیگه کنار هم میتونن بیانگر میزان موفقیت یک کشور در مقابله با کرونا باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
تو ایرانم پس ۱۰۰ برابره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
یکی از آلبانی نشینان یا غرب گرایان که از اختلاف نسبت امار به شدت سوخته...!
جمعیت ایران به ۱۰۰ برابر این عدد میرسه نابغه؟ اگه قرار بود ۱۰۰ برابر باشه الان همه بیمارستان ها پر بود و مردم رو کف خیابون خوابونده بودن
آخرین اخبار