فرماندار شهرستان کوه چنار گفت: شیوع کرونا مانع بزرگی برای توسعه در این شهرستان و استقرار ادارات شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی علیزاده فرماندار شهرستان کوه چنار با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل در راه توسعه شهرستان کوه چنار نبود زیر ساخت‌های مناسب بوده، بیان کرد: پس از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی  با همه گیری ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها  در کوه چنار دچار مشکلات اساسی شد.

او، با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ نمایندگی ادارات و سازمان ها در این شهرستان شروع به کار کرده اند، تصریح کرد: برخی از نمایندگی‌ ادارات پیش از این وجود داشته و برخی برای نخستین بار شروع به فعالیت کرده اند.

علیزاده، با اشاره به آغاز به کار فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار در۴ مرداد ماه امسال و تلاش برای فعالیت ادارات ثبت احوال، ورزش و جوانان و سایر ادارات دیگر،ادامه داد: انتظار می رود با تسریع در ابلاغ و تغییر چارت وزارتخانه‌ها برای تاسیس شعب ادارات در کوه چنار، شاهد فعالیت تمامی ادارات باشیم.

فرماندار کوه چنار با اشاره به اینکه این شهرستان در شاهراه اتصال چهار استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان قرار دارد، افزود: این مسیر حمل و نقل که تاثیر بسیاری در اقتصاد استان دارد از لحاظ امکانات در ورودی شهر دارای یک خیابان کم عرض و خط آفرین است.

علیزاده اضافه کرد: اقداماتی در زمینه تامین و تصویب طرح توسعه شهر انجام شد که انتظار می رود به زودی عملی و اجرایی شود که اصلی ترین آن پیش بینی ساخت کمربندی برای رفت آمد آسان مردم است.

او، در خصوص اصلی ترین ادارت مورد نیاز برای فعالیت در کوه چنار، اظهار کرد: اداره راهداری و اداره تعاون نیاز اصلی برای توسعه برنامه جامع کوه چنار و خدمت رسانی بهتر به شهروندان است.

فرماندار کوه چنار،گفت: مردم این شهرستان سال‌ها با مشکلات مختلفی روبرو بوده‌اند که برای حل ساده‌ترین نیازهای شغلی و کاری خود ناچار به سفر به مرکز استان یا شهرستان‌های همجوار بودند.

علیزاده، بیان کرد: بیمارستان شهید رضا زاده به عنوان تنها بیمارستان و  با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و کمک‌های خیران شهرستان کوه چنار مجهز به بخش دیالیز شده است.

فرماندار شهرستان کوه چنار، تصریح کرد: تلاش بسیاری شده تا از حضور کادر درمانی متخصص در این شهرستان بهره ببریم اما به دلیل گرمای هوا و نبود زیر ساخت‌های مناسب، همچنان در تلاش برای حضور کادر درمانی مجرب هستیم.

او، ادامه داد: انتظار می رود با تلاش مسئولان و حمایت مردم هرچه زودتر مشکلات و موانع موجود برطرف و شرایط برای خدمت رسانی به مردم شهرستان کوه چنار فراهم شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار