سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی با تیم استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم جای بزرگان استقلال همانند منصور پورحیدری، ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی در این بازی خالی است. به هر حال آن‌ها بعد از این همه سال حرص و جوش خوردن باید به ورزشگاه می‌آمدند و با خیال راحت دیدار شاگردانشان  را می‌دیدند.

سرمربی تیم نساجی مازندران بیان کرد: بازی با استقلال برای ما یک دیدار خانوادگی است و من هر نتیجه‌ای که در این بازی رقم بخورد خوشحال می‌شوم. امیدوارم به دور  از مسائل حاشیه‌ای مشکل خاصی ایجاد نشود و هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه بدهند.   فارغ از برد و باخت هر نتیجه‌ای در این دیدار رقم بخورد من برنده بازی هستم، اما امیدوارم در بحث مسائل اخلاقی اتفاق خاصی رخ ندهد. به هر حال خانواده استقلال و نساجی باید از این بابت خوشحال باشند.

فکری: بازی با استقلال یک دیدار خانوادگی است

امیدوارم مشکلی برای بقا در لیگ برتر نداشته باشیم 

فکری بیان کرد: به هر حال از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در ۴ بازی اخیر نتایج خوبی کسب کردند. از روزی که ما به نساجی آمدیم فکر می‌کردیم از ۱۰ بازی حداقل امتیاز را گرفته و بتوانیم خود را در جدول حفظ کنیم، اما خدا شکر از ۴ بازی ۸ امتیاز گرفتیم. جایگاه نساجی سر و شکل گرفت و امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانیم امتیاز‌های لازم را کسب کرده و مشکلی برای بقا در لیگ برتر نداشته باشیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره اینکه از زمان حضورش در نساجی ۳ بازی این تیم خارج از خانه برگزار شده، بیان کرد: به هر حال از ۴ بازی که بعد  از شیوع ویروس کرونا انجام دادیم ۳ بازی در خارج از خانه بوده و یک دیدار هم در قائمشهر داشتیم  و تقابل با استقلال هم چهارمین بازی خارج از خانه ما است. اکنون بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود و همه دیدار‌ها به گونه‌ای است که گویا در زمین خودمان بازی می‌کنیم. تفاوتی ندارد بازی بدون تماشاگر در زمین خودمان  یا در زمین حریف برگزار شود.  

بازی ها در غیاب تماشاگران حالت میزبان و میهمان ندارد 

او افزود: خیلی از فضا و جو بازی‌ها را تماشاگران تغییر می‌دهند و با تشویق‌های خود فضای بازی را تغییر می‌دهند و زمانی آن‌ها در ورزشگاه نباشند، بازی‌ها حالت میزبان و میهمان ندارد. همه تلاش‌مان را می‌کنیم در دیدار‌های که میزبان یا میهمان هستیم بتوانیم امتیاز‌هایی کسب کنیم که باعث بقای نساجی در لیگ برتر شود و  تیم ما بتواند با خیال راحت‌تری در لیگ برتر بماند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره غایبان تیمش مقابل استقلال بیان کرد: برخی بازیکنان‌مان مصدوم هستند، اما خدا را شکر محروم نداریم. برخی نفرات نساجی در بازی‌های قبلی هم نبودند و اکنون هم نیستند، اما بازیکنان جایگزین توانمندی داریم که با انگیزه بسیار خوب خیلی در دیدار‌های اخیر به ما کمک کردند. امیدوار هستیم مقابل استقلال هم آن‌ها در شرایط خوب خودشان باشند.

فکری درباره اینکه در بازی استقلال و نساجی ۲ سرمربی استقلالی روی نیمکت تیم‌ها می‌نشینند گفت: جای خوشحالی دارد که از باشگاه استقلال بازیکنانی وارد عرصه مربیگری شده و فوتبال را ادامه دادند. این موضوع نشان‌دهنده این است که باشگاه استقلال فضایی را ایجاد می‌کند تا بازیکنانش بتوانند در آینده مربی هم بشوند. این بازی‌ها هم بهانه‌ای است تا فرصت کنیم و دوستان سابق خودمان را ببینیم و دوستی‌ها و دیدارمان تازه شود. امیدوار هستم دوستانی که می‌بینیم و نمی‌بینیم همیشه در صحت و سلامت باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار