ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی به دیدار خانواده محترم کاظم زاده در دلیجان رفتند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی و هیئت همراه به شهرستان دلیجان سفر کردند و به همراه مسئول ستاد بازسازی شهرستان دلیجان با خانواده شهیدان محمد و احمد کاظم زاده در شهرستان دلیجان دیدار کردند.

دیدار مسئولان عتبات استان مرکزی با خانواده شهیدان کاظم زاده

صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در این دیدار ضایعه در گذشت مرحومه حاجیه خانم رقیه توکلی مادر شهیدان کاظم زاده را به حجت الاسلام کاظم زاده پدر شهیدان کاظم زاده و سایر بازماندگان تسلیت گفت.

صفریان ضمن اینکه برای این مادر شهیدان علو درجات و رحمت الهی و هم نشینی با حضرت زهرا (س) و فرزندان شهیدش و برای خانواده بزرگوار شهید و مردم ولایتمدار شهرستان صبر و اجر و سعادت اخروی از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

حجت الاسلام کاظم زاده پدر شهیدان محمد و احمد کاظم زاده از شهدای دفاع مقدس در حال حاضر سمت امام جمعه موقت شهرستان دلیجان را دارد.

حاجیه خانم رقیه توکلی مادر شهیدان محمد و احمد کاظم زاده ۲۸ تیرماه ۹۹۹ پس از تحمل سال‌ها دوری فرزندانش به دیدار حق شتافت.

شهید محمد کاظم زاده متولد ۱۳۴۵ در شهر دلیجان از طریق بسیج به پادگان آموزشی و سپس مناطق جنگی اعزام شد و پس از مدتی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در آخرین مرحله از اعزامش به سردشت کردستان در ۲۴ تیرماه سال ۱۳۶۳ در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب از ناحیه سر مورد اصابت گلوله واقع شد و به درجه والای شهادت نائل آمد.

شهید احمد کاظم زاده هم متولد سال ۱۳۴۸ در دلیجان در سن شانزده سالگی راه برادر را پیش گرفت و از طریق بسیج راهی جبهه‌های جنگی جنوب شد و عملیات کربلای ۵ را درک کرد و هم‌نفس با شهدای آن عملیات در شلمچه شد و در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۶۵ با گلوله دشمن به شهادت رسید.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید گمنام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهدای گمنام تا کنون ۵۹ نقطه این استان را معطر کرده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار