مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: بخشی از آب ذخیره سد بوستان، با هدف کنترل و تنظیم آب مخازن سد‌ها و تامین آبی کشاورزان، از صبح امروز چهار شنبه اول مرداد ماه تخلیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، شعبان رسولی مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: رهاسازی آب از سد بوستان از صبح امروز اول مرداد ماه شروع شد و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

او افزود: در همین راستا از همه کشاورزان و اهالی منطقه تقاضا می‌شود از نزدیک‌شدن به مسیر رودخانه‌ها و محدوده مخازن سد‌ها و شبکه آبیاری و زهکشی خودداری کنند.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: شرکت آب منطقه‌ای گلستان همواره قبل از رهاسازی آب از مخازن سدها، از طریق اطلاعیه فوری به همجواران مخازن و مجاری آبی در خصوص نزدیک نشدن به بستر رودخانه‌ها هشدار داده است.

رسولی افزود: ضمنا با هدف فراهم شدن شرایط رفت و آمد کشاورزان روستا‌های پایاب سد بوستان به اراضی خویش، تخلیه آب از سد بوستان امروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ عصر با دبی ۳ تا ۴ متر مکعب بر ثانیه و از ساعت ۲۰ روز چهار شنبه لغایت ۸ صبح پنجشنبه با دبی ۲۰ تا ۲۵ متر مکعب بر ثانیه تخلیه می‌شود لذا از مردم عزیز تقاضا داریم، برنامه تردد خویش را مطابق برنامه مذکور تنظیم کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.