سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه از برگزاری نخستین جشنواره مجازی بازیگری تک (مونولوگ) در گستره استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امین سپهریان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: گروه هنری مهر با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی ایذه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، نخستین جشنواره مجازی بازیگری تک (مونولوگ) را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کند.

او افزود: هنرمندان و علاقه مندان می‌توانند آثار نمایشی مونولوگ خود را با موضوعات بیماری کرونا ویروس و مدافعان سلامت در حداکثر ۶ دقیقه با موبایل ضبط کرده و تا ۱۰ مردادماه به شماره ۰۹۱۶۰۶۵۲۲۷۰ در واتساپ ارسال کنند.

سپهریان با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه‌مندان آزاد است، بیان داشت: رعایت شئونات اسلامی در ارسال آثار و محاسبه نشدن زوایای دوربین و لوکیشن از شرایط راه یابی کار‌ها به جشنواره است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایذه تصریح کرد: آثار ارسال شده به جشنواره بعد از مرحله داوری، برای بخش انتخاب مردمی منتشر می‌شوند و به نفرات برگزیده اول تا هفتم لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار