مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: صادرات و واردات کالاها در حوزه لوازم الکترونیکی و فراهم سازی زیر ساخت ها از مهم ترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام است.

ورود عمده لوازم الکترونیکی از منطقه ویژه اقتصادی پیامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به وجود گمرک تخصصی و آزمایشگاه‌های مجهز در بخش آی سی تی در این منطقه با بیان این که صادرات و واردات کالاها در حوزه لوازم الکترونیکی و فراهم سازی زیر ساخت ها از مهم ترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی پیام است، گفت: ۴۰ تن لوازم الکترونیکی از مبدا کشور امارات است و با هدف توسعه واردات و صادرات کالا‌های حوزه آی. سی. تی و آی تی، امسال پرواز‌های خارجی (کارگو) فرودگاه بین المللی پیام افزایش پیدا می کند.

ثناگو مطلق افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده و در نخستین گام پس از باز شدن مرز‌های هوایی کشورمان که برای مدتی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند، پرواز‌های خارجی (کارگو) فرودگاه پیام از سر گرفته شد.

او با اشاره به استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی از استقرار در منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف فعال سازی هر چه بیشتر بخش آی. سی. تی گفت: طی چند سال گذشته از سوی سرمایه گذاران استقبال خوبی در این حوزه و سرمایه گذاری در منطقه انجام شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: پیام تنها منطقه ویژه‌ای است که با رویکرد حوزه آی. سی. تی مشغول فعالیت است و در این خصوص نیز مورد استقبال سرمایه گذاران در این بخش قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.