پیرحسینلو ازآمادگی آموزش و پرورش خمین برای شروع سال تحصیلی جدید خبرداد.

پیرحسینلو مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین در در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از آمادگی این شهرستان برای شروع سال تحصیلی جدید خبرداد.

پیرحسینلو افزود: با عنایت به شیوع ویروس کرونا امسال پروژه مهر متفاوتی خواهیم داشت و آمادگی کامل خود را برای سال تحصیلی جدید اعلام می‌کنیم.

او اضافه کرد: در طرح مهر امسال کارگروه بهداشتی را برای بررسی و نظارت بر عملکرد بهداشتی مدارس و کلیه اماکن مرتبط با آموزش و پرورش پیش بینی کرده ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین بیان کرد: در مجموعه شهرستان بعد از ابلاغ از سوی وزارت آموزش و پرورش از ۱۵ شهریورماه مدارس را با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی خواهیم کرد.

به گفته فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی سال تحصیلی جدید از پانزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و در شهرستان‌های سفید مدارس به صورت عادی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خواهند کرد و دانش اموزان با رعایت ضوابط بهداشتی در سرکلاس درس حضور خواهند یافت.

در شهرستان‌های زرد فعالیت مدارس همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مقابله با شیوع ویروس کرونا در بین دانش‌آموزان خواهد بود وفعایت مدارس در شهرستان‌های قرمز هم مانند سال گذشته به صورت آموزش از راه دور از طریق فضای مجازی و شبکه شاد خواهد بود.

استان مرکزی ۲ هزار و ۲۶۹ مدرسه دارد که ۲۲۷ هزار دانش آموز دراین مدارس تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.