جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ محموله قاچاق شامل برنج، کود شیمیایی و کولر گازی به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ جمال سلمانی گفت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری طی ۲۴ ساعت گذشته به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی‌های انجام شده از یک کامیون ۱۳ تن برنج و از کامیون دیگر ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم برنج به همراه ۴ دستگاه کولرگازی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده به ۲ میلیارد ریال می‌رسد.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۳ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان برشمرد و گفت: کشفیات امسال حدود ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.



دستگیری سارق احشام در گیلانغرب

 


 فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری یک سارق احشام که اقدام به سرقت گوسفند در روستا‌های شهرستان می‌کرد خبر داد.

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت احشام در  روستا‌های گیلانغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی گیلانغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی عامل سرقت‌ها شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزیان بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲ فقره سرقت اعتراف و عنوان کرد ۱۵ راس دام را دزدیده است.
فرمانده انتظامی گیلانغرب با اشاره به کشف تعدادی از دام‌های سرقت شده، افزود: تلاش برای کشف سایر احشام سرقتی ادامه دارد.
اودر پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

مرگ عابر پیاده در روانسر


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک مورد سانحه رانندگی در شهر روانسر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یکی از عابران پیاده کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

 سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (۳۱ تیر) در خیابان پاسداران شهر روانسر مقابل زیباپارک رخ داد.

او  افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید به ۲ عابر پیاده که مردی میانسال و دختری نوجوان بودند برخورد کرد.

سرهنگ شیری بیان کرد: بر اثر این حادثه مرد میانسال جان خود را از دست داد و دختر نوجوان نیز زخمی شد.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید اعلام شد.
اودر پایان از رانندگان خواست که در ساعاتی که خیابان‌ها خلوت است رعایت سرعت مطمئنه را کرده و از شتاب بی مورد خودداری کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.