انتخابات دومین دوره مجمع جوانان استان کرمانشاه با حضور ۱۷ کاندیدای خانم و آقا ۱۸ تا ۳۵ سال به صورت الکترونیکی و با نظارت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۴۰ سمن در این انتخابات حق رای داشتند گفت: هر سمن می‌تواند فقط ۲ رای را به صندوق بیاندازد و در مجموع ۸۰ رای داشتیم که در این دوره از انتخابات ۷۸ رای‌دهنده حضور داشتند که بالاترین میزان مشارکت در کشور را رقم زدند.

محمدحسین زاده، در خصوص وظایف و میزان تاثیرگذاری این مجمع هم گفت: مهمترین وظیفه مجمع جوانان استان کرمانشاه مطالبه‌گری برای رفع مشکلات جوانان است.

او افزود: جوانان کرمانشاه  با مشکلات فراوانی دست و پنجه می‌کنند و اگر این مجمع قوی باشد می‌تواند با اتکا به علم و دانش و تسط بر قانون و همچنین با ارتباط‌گیری صحیح با مسئولان استانی و کشوری مشکلات جوانان استان را مطرح و برای حل آن‌ها اقدام کند.

حسین‌زاده درخصوص نتایج دومین دوره از انتخابات مجمع جوانان استان هم گفت: در پایان این دوره از انتخابات ۹ نفر با اکثریت آرا موفق به عضویت در مجمع جوانان استان کرمانشاه به مدت ۲ سال شدند و سه نفر هم به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.
او اظهار داشت: بر این اساس محسن پروانه ۴۷ رای، سید علی جابری ۴۷ رای، امیر کرمیان ۴۳ رای، سید محمد رسول تراب ۴۰ رای، معاذ کرد بهمنی ۴۰ رای، شاهو عظیمی ۳۹ رای، حمیدرضا حیدری سیرت ۳۸ رای، علی بهرام آبادی ۳۳ رای و امیر حسین جعفری نژاد با ۲۰ رای توانستند به مجمع راه پیدا کنند.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه این انتخابات را ستادی در وزارت ورزش و جوانان بصورت فعال و حضوری رصد و کنترل می‌کردند، افزود: اعضا ستاد انتخابات مستقر در وزارت ورزش و جوانان متشکل از سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مبارکی حراست وزارت ورزش و جوانان، پاشا، خانم ih ریاضی و مهدی خان لو بعنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان، محمدحسین زاده ناظر استان کرمانشاه و خزایی نماینده سمن‌های جوانان استان تشکیل می‌دادند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.