واحد مسکونی یکی از سوداگران مرگ در شهر وردنجان شهرستان بن پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا سیاهپور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بن، از پلمپ منزل مسکونی یکی از سوداگران مرگ در شهر وردنجان خبر داد.

او افزود: با توجه به افزایش توزیع و فروش مواد مخدر و به تبع آن افزایش جرایم مرتبط، طرح پاکسازی یکی از نقاط آلوده شهرستان بن در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


سیاهپور اضافه کرد: بر اساس گزارشات واصله، دستورات قضایی لازم جهت بازرسی و تفتیش منزل یکی از فروشندگان اصلی مواد مخدر در شهر وردنجان صادر که در همین راستا، مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بن با ورود به منزل مورد نظر ضمن کشف مواد مخدر، متهم اصلی را که خود در حال توزیع و استعمال مواد بود دستگیر و همراه پرونده قضایی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بن نمودند.

او ادامه داد: پس از ارسال پرونده به مرجع قضایی، ابتدا متهم با قرار تأمین مناسب روانه زندان شد و در ادامه با توجه به سوابق متعدد متهم و از آنجا که نامبرده یکی از فروشندگان اصلی مواد در سطح شهرستان بن و حتی خارج از شهرستان بوده و منزل مسکونی خود را به محلی برای توزیع و فروش مواد مخدر تبدیل کرده بود، وفق قانون دستور پلمپ ساختمان داده شد که پس از انجام تشریفات لازم مکان مورد نظر توسط ضابطین محترم قضایی پلمپ گردید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.