مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هادی خدادادی مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به این‌که برخی جایگاه‌های اتوبوس شهری کرمان فرسوده شده‌اند، گفت: قصد داریم جایگاه‌های اتوبوس را با ساختار و طراحی جدید، اجرا و در شهر نصب کنیم.

او افزود: در حال حاضر طراحی جدید این جایگاه‌ها انجام شده و قصد داریم با جذب سرمایه‌گذار و عقد قرارداد، این اقدام را به‌سرعت به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، عنوان کرد: این جایگاه‌ها به‌منظور بهره‌برداری از تبلیغات محیطی به مدت یک یا دو سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت و پس از پایان قرارداد، به شهرداری برگشت داده خواهد شد.

خدادادی بیان کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از انتشار فراخوان ازسوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، شرایط را بررسی و در این زمینه مشارکت کنند.

او همچنین از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد وگفت: به دستور شهردار کرمان، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم این مهم تا شش‌ماه آینده به پایان برسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.