معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد از اجرای طرح پیشگیری از سرقت در مدارس خبر داد.

طرح پیشگیری از سرقت در مدارس با جدیت پیگیری می‌شودبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا جدیدی اردکانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد گفت: یکی از برنامه‌های در دستور کار فرمانداری برای سال جاری، اجرای طرح پیشگیری از سرقت در مدارس است.

او افزود: بر اساس این طرح سه برنامه حفاظتی برای مدارس در نظر گرفته شده که شامل حضور سرایدار و بخش سرایداری در مدارس، نصب دوربین‌های مدار بسته و نصب دستگاه‌های ضد سرقت در مدارس است.

جدیدی ادامه داد: در رابطه با نصب دوربین و دستگاه‌های ضد سرقت باید آمار مدارسی که مجهز به این دستگاه‌ها نیستند به طور دقیق مشخص شده و اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد اظهار داشت: بسیاری از مدارس از جمله مدارس در حال ساخت با وجود مجهز بودن به دوربین و دستگاه ضد سرقت، ساختمان سرایداری ندارند.

او افزود: تمام مدارس باید ساختمان سرایداری داشته و بازرسی و نظارت بر امکانات مدارس در دستور کار قرار گیرد.

جدیدی با تاکید بر لزوم آگاهی دانش آموزان در این باره افزود: لازم است دستور العمل‌های آموزشی ضد سرقت در برد‌های آموزشی مدارس نصب شده و به منظور تشویق دانش آموزان برای مطالعه دستور العمل ها، مسابقاتی در این زمینه برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.