سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هلدینگ شستا توانسته زیرساخت‌های توسعه را در بسیاری از نقاط کشور فراهم کند و از این پس، توجه این هلدینگ به غرب استان خراسان جنوبی نیز بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: هلدینگ شستا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی است که توانسته زیرساخت‌های توسعه را در بسیاری از نقاط کشور فراهم کند و از این پس، توجه این هلدینگ به غرب استان خراسان جنوبی بیشتر خواهد شد.

او با اشاره به توانمندی ها و موفقیت های شرکت شستا، بیان کرد: در این مجموعه، استفاده از مدیران توانمند و قوی که دارای روحیه جهادی و خدمت به مردم هستند باعث شد تا پتانسیل‌های بالقوه تبدیل به بالفعل شود و منافع آن با رشد سرمایه گذاری در هلدینگ‌های شستا به کارگران بازگردد.

حجت الاسلام نصیرایی، افزود: هنوز پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در این منطقه وجود دارد که پرداختن به آن‌ها می‌تواند اشتغال، اقتصاد منطقه، و اقتصاد کشور را متحول کند.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سرمایه‌های خرد موجود در منطقه تاکید کرد، باید سرمایه‌گذارانی که علاقمند هستند به صورت مشارکتی در صنایع منطقه فعالیت کنند شناسایی و قرارداد‌های همکاری بین آن‌ها منعقد گردد.

او ضمن معرفی صنایع و قابلیت‌های موجود در منطقه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان عنوان کرد: بسیاری از صنایع در منطقه ما وجود دارد که نیازمند شناسایی و بازپروری است.

حجت الاسلام نصیرایی، اظهار کرد: حضور شرکت‌های قدرتمندی مانند شستا، ایمیدرو، قرارگاه سازندگی خاتم که امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌های بزرگ و ملی را دارند؛ می‌تواند بسیاری از طرح‌های نیمه تمام منطقه، را به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار