رئیس پلیس اقتصادی مازندران از کشف لوازم ارایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۱۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس اقتصادی مازندران، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی متهم به قاچاق کالا دریافتند، این فرد از طریق شرکت‌های باربری با جاساز کردن کالای قاچاق در بین کالا‌های مجاز اقدام به انتقال این کالا‌ها به استان انتقال می‌کند.

سرهنگ محمد پور گفت: با شناسایی محل دپوی کالای قاچاق و هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی با همکاری نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از این محل موفق شدند، ۳۶۶ قوطی روغن آرگان و ۱۰ کیلو گرم کراتین قاچاق کشف کنند.

رئیس پلیس اقتصادی مازندران، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه بیش از ۳۱۰ میلیون ریال برآورد شده که کلیه اقلام به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده در این خصوص تشکیل شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.