در حالی که عده‌ای دعا کردن را نشانه‌ای از تحجر می‌دانند، در بعضی از بیمارستان‌های انگلیس برای بیماران کرونایی مراسم قرائت قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون چند ماه است که ویروس کرونا در همه جهان شیوع پیدا کرده و افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در این میان عده‌ای برای در امان ماندن از این بیماری علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دعا می‌کنند. اما عده‌ای به ظاهر روشن‌فکر که دین را نوعی عقب‌ماندگی و تحجر می‌دانند، این افراد را مورد تمسخر قرار می‌دهند. در همین روز‌ها که عده‌ای دعا کردن افراد معتقد برای در امان ماندن از بیماری را مسخره می‌کنند، در انگلیس مراسم دعا و قرائت قرآن برای بیماران کرونایی برگزار می‌شود.

به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد در بعضی از بیمارستان‌های انگلیس برای بیماران کرونایی مراسم دعا و قرائت قرآن برگزار می‌شود. این مسئله نشان می‌دهد که بسیاری از افرادی که فکر می‌کنند این کار نشانه تحجر است، در شرایط بحرانی دست به دعا بر می‌دارند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
دعا برای بیماران کرونایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم لااقل مسلمون برن اون دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
خداوند ما رو از شر این ویروس خلاص کند انشا الله
روزهای پر از ترس و اضطرابی رو می گذرونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۳۱ تير ۱۳۹۹
(و ننزل من القر ان ما هو شفاء و رحمه للمؤمنین و لا یزید الظالمین الاخسارا): (و ما آنچه از قرآن نازل کردیم شفای دل و رحمت برای مؤمنان است ،ولی کافران را جز زیان چیزی نخواهد افزود)