اسامی راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی پنجمین دوره جشنواره داستان کوتاه خلاقانه سال حیرت در فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در متن اطلاعیه دبیرخانه جشنواره آمده است که ضمن تبریک به دوستان راه یافته به این مرحله، لازم است توضیحات مختصری در رابطه با گزارش روش داوری  کتاب سال حیرت ویژه جشنواره، در زمان اختتامیه، منتشر می شود، و آثار اعلام شده، با دو مرحله داوری در بین ۸۳۱ اثر دریافت شده از سوی دبیرخانه جشنواره انتخاب شده‌اند.

در مرحله نهایی هیئت داوران از ۳۵ اثر، ۱۰ اثر برگزیده را انتخاب و از میان آن آثار، دو اثر برتر را هیئت داوران و اعضای باشگاه برگزیدگان حیرت به صورت مجزا انتخاب می کنند.

نتایج نهایی در مراسم اختتامیه جشنواره داستان کوتاه خلاقانه حیرت و طبق جدول زمانی درج شده در فراخوان،  نیمه اول مهرماه ۱۳۹۹ اعلام می شود.

۹ داور دوره پنجم جشنواره، در اختتامیه معرفی می شوند که داوران و اعضای باشگاه برگزیدگان حیرت از اسامی داستان نویسان مطلع نیستند و آثار، بدون نام نویسنده به آنان تحویل داده می شود.

به دلیل اهمیت پنهان ماندن نام هنرمندان صاحب آثار تا پایان داوری نهایی، در این مرحله تنها اسم داستان‌های برگزیده منتشر شده است.

با توجه به نسبی بودن هرگونه داوری در هنر، حذف شدن یک اثر در هر مرحله از داوری، دلیل بر ضعف آن اثر نبوده و تنها در مقایسه با سایر آثار داوری شده و خط و مشی زیبایی شناختی جشنواره، این اتفاق افتاده است.

اسامی راه یافتگان نیمه نهایی دوره پنجم جشنواره داستان کوتاه خلاقه حیرت در پایگاه اینترنتی جشنواره قرار دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.